Bruce Springsteen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hij verontschuldigd zich min of meer..... Al kan hij er niks aan doen natuurlijk dat het een en ander al is uitgelekt.
Hij geeft hiermee wel aan dat ze heel erg rekening houden met Covid terwijl het eigenlijk barst van de aankondigingen de laatste tijd....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
kan eigenlijk maar 2 dingen inhouden

1 - deze (zoveelste) cancel is heel erg plotseling en last minute geweest
2 - aankondiging is aanstaande
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
kan eigenlijk maar 2 dingen inhouden

1 - deze (zoveelste) cancel is heel erg plotseling en last minute geweest
2 - aankondiging is aanstaande
Of - en laten we hopen dat dit niet het geval is - de onzekerheid rondom Covid zorgt voor een cancel voor onbepaalde tijd en de tour wordt op de lange baan geschoven.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Of - en laten we hopen dat dit niet het geval is - de onzekerheid rondom Covid zorgt voor een cancel voor onbepaalde tijd en de tour wordt op de lange baan geschoven.
Ik denk dus dat dit wel het geval is. Echter vraag ik me af waarom er terwijl alsnog artiesten aankondigingen doen, Bruce en co dat niet zouden doen. Zowat één van de weinige die dat doen (en nee, oude knarren is geen argument want die touren ook).
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Volgens insiders zou het 1. zijn.
Aankondiging wordt nu in januari verwacht, en start kaartverkoop zelfs pas in februari
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik denk dat het inderdaad met covid te maken heeft, maar in mindere mate met of de shows in de zomer door kunnen gaan. Je maakt me ook echt niet wijs dat ze op dit punt nog met locaties en data aan het rotzooien zijn, dit soort megatours staan jaren van tevoren vast. Ik denk eerder dat ze de kaartverkoop willen uitstellen omdat men op dit moment weer terug super terughoudend is geworden met het kopen van tickets.

Dat is in ieder geval het sentiment dat ik her en der hoor: na een goede periode in oktober/begin november waarin iedereen optimistisch was, hebben alle kaartverkopen weer een flinke klap gekregen toen overal weer maatregelen werden aangekondigd. Mensen kijken de kat nog wel even uit de boom voor ze die grote bedragen uitgeven. En je moet het natuurlijk juist voor een groot deel hebben van dat eerste on sale-moment.
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Volgens insiders zou het 1. zijn.
Aankondiging wordt nu in januari verwacht, en start kaartverkoop zelfs pas in februari
in de eerste 2/3 weken van januari wordt er toch bijna nooit wat aangekondigd. Dan is het meestal erg stil
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik denk dat het inderdaad met covid te maken heeft, maar in mindere mate met of de shows in de zomer door kunnen gaan. Je maakt me ook echt niet wijs dat ze op dit punt nog met locaties en data aan het rotzooien zijn, dit soort megatours staan jaren van tevoren vast. Ik denk eerder dat ze de kaartverkoop willen uitstellen omdat men op dit moment weer terug super terughoudend is geworden met het kopen van tickets.

Dat is in ieder geval het sentiment dat ik her en der hoor: na een goede periode in oktober/begin november waarin iedereen optimistisch was, hebben alle kaartverkopen weer een flinke klap gekregen toen overal weer maatregelen werden aangekondigd. Mensen kijken de kat nog wel even uit de boom voor ze die grote bedragen uitgeven. En je moet het natuurlijk juist voor een groot deel hebben van dat eerste on sale-moment.
Je gaat me toch niet vertellen dat ze bang zijn voor de kaartverkoop bij Bruce Springsteen? Dat is wellicht de grootste artiest op heel deze aardkloot. Die gaat alles alsnog moeiteloos uitverkopen, en zelfs een kaartje verkopen aan de mensen die de kat uit de boom kijken, puur omdat het Bruce Springsteen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
in de eerste 2/3 weken van januari wordt er toch bijna nooit wat aangekondigd. Dan is het meestal erg stil
denk dan ook niet de eerste weken januari, als de verkoop in feruari zou starten.
Start verkoop is meeste concerten week na de aankondiging, laatste week januari aankondiging is dan een prima gok.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Tour zou grotendeels vast liggen, maar nog nog niet alles.
Uiteraard zullen er wel holds zijn op locaties/stadions ed
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik denk dus dat dit wel het geval is. Echter vraag ik me af waarom er terwijl alsnog artiesten aankondigingen doen, Bruce en co dat niet zouden doen. Zowat één van de weinige die dat doen (en nee, oude knarren is geen argument want die touren ook).
Iedere oude knar kan daar natuurlijk wel zijn eigen overweging in maken, maar ik denk ook wel dat als hij zo voorzichtig zou zijn, hij niet eens gestart was met voorbereidingen van een wereldtournee.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ze zijn verwijderd staat op Backstreets
nou, dan is dat dus antwoord op de vraag
kan eigenlijk maar 2 dingen inhouden

1 - deze (zoveelste) cancel is heel erg plotseling en last minute geweest
2 - aankondiging is aanstaande
cancel is zo plotseling en last minute geweest dat het reclame bureau niet tijdig is ingeseind over het niet hangen van de posters dus
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Post hem hier ook even: Jack White net aangekondigd voor Afas en Vorst in juli. Opmerkelijk, die zou in het voorprogramma van Bruce staan toch?
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Post hem hier ook even: Jack White net aangekondigd voor Afas en Vorst in juli. Opmerkelijk, die zou in het voorprogramma van Bruce staan toch?
Die optie werd gewekt kort geleden. Zal wel nooit een optie zijn geweest want zo vlug wordt een Europese tour voor White ook niet in elkaar gezet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken