Bruce Springsteen

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Bruce met Jack White ja? Geweldig! Ik zit alvast klaar om volgende week vrijdag TW Classic kaartjes te halen!
Dat is inderdaad wel een combi om voor te gaan zitten. Ik hoorde alleen dat de sfeer op TW Classic niet altijd even top was, maar dat zal toch niet anders zijn dan bij een los concert van The Boss? Ik ga er vanuit dat wordt bedoeld dat de sfeer tijdens de andere acts niet geweldig is.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Dat is inderdaad wel een combi om voor te gaan zitten. Ik hoorde alleen dat de sfeer op TW Classic niet altijd even top was, maar dat zal toch niet anders zijn dan bij een los concert van The Boss? Ik ga er vanuit dat wordt bedoeld dat de sfeer tijdens de andere acts niet geweldig is.
Dat klopt, er waren verhalen van de vorige keer TW classic, dat Brucefans volkomen ongeïnteresseerd in het voorvak zaten te wachten tijdens de overige acts, totdat Bruce begon.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Dat klopt, er waren verhalen van de vorige keer TW classic, dat Brucefans volkomen ongeïnteresseerd in het voorvak zaten te wachten tijdens de overige acts, totdat Bruce begon.
In 2016 kon Lionel Ritchie die oude knoken nog wakker schudden, alleen wiegde Lana Del Rey ze erna terug in slaap. Dat was een totale miscast jammer genoeg.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik geloof niets van de 12 juni 2022 Landgraaf geruchten.

dat is exact het gerucht dat er rondging voor de 2016 tour en die draaide uit op Malieveld.
als de datum correct is, weet ik niet of Megaland al klaar is om een concert al te hosten?

Maar goed een week eerder op Stadspark Groningen zou het zelfde verhaal zijn in dat geval, denk wel dat die ook redelijk plausibel is ook, die dag.
De datum zou ook passen voor Malieveld na de Anouk show of voor Goffertpark na de Peppers.

voorlopig deze maar in de gaten houden
https://www.ticketmaster.nl/artist/bruce-springsteen-e-street-band-tickets/5462
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Dat is inderdaad wel een combi om voor te gaan zitten. Ik hoorde alleen dat de sfeer op TW Classic niet altijd even top was, maar dat zal toch niet anders zijn dan bij een los concert van The Boss? Ik ga er vanuit dat wordt bedoeld dat de sfeer tijdens de andere acts niet geweldig is.
Ben er bij de doorkomst van Bruce in 2012 (geloof ik) geweest. Overdag idd wat maffig met veel picknickende mensen maar de sfeer tijdens Bruce was top. Daar hoef je het niet voor te laten. De sfeer tijdens de andere optredens staat me niet echt meer bij. Oa Santana stond er en heb daar goede herinneringen aan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
ik geloof niets van de 12 juni 2022 Landgraaf geruchten.

dat is exact het gerucht dat er rondging voor de 2016 tour en die draaide uit op Malieveld.
als de datum correct is, weet ik niet of Megaland al klaar is om een concert al te hosten?

Maar goed een week eerder op Stadspark Groningen zou het zelfde verhaal zijn in dat geval, denk wel dat die ook redelijk plausibel is ook, die dag.
De datum zou ook passen voor Malieveld na de Anouk show of voor Goffertpark na de Peppers.

voorlopig deze maar in de gaten houden
https://www.ticketmaster.nl/artist/bruce-springsteen-e-street-band-tickets/5462
Als je dit soort dingen gaat zeggen, gooi je heel m'n hoop voor vandaag weg.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hopelijk wordt het twee weken later in Nijmegen of Malieveld. Na de festivals. Ben benieuwd vandaag. :D
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
De vorige keer was de touraankondiging om 10:00u. 14:00u zou natuurlijk ook kunnen, of moeten we toch langer geduld hebben...
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
begin langzaam wel de onderbuik kriebels te krijgen

Pretending To Care Season 6 GIF by The Office
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Denk dat dat nieuws inderdaad roet in het eten zou kunnen gooien mbt de touraankondiging vandaag.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wat ik enerzijds onbegrijpelijk zou vinden, je kan moeilijk zeggen welk effect dat zal hebben binnen 6-7 maanden.

Van wat ik gelezen heb is die touraankondiging al een paar keer uitgesteld om verschillende redenen, vandaar mijn aanname, maar ben het verder met je eens. Aankondiging moet toch eens komen. :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik reken er vandaag niet meer op. Het is al 13 uur geweest. Volgende week dan maar....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken