Bruce Springsteen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Plus dan is het de vraag of er festivals bij zitten. Worden deze aangekondigd met de hele tour of worden die eerder anngekondigd ervan uit gaande dat hij festivals zal gaan spelen. Wie weet PP?
Dan wordt de kaartverkoop weer heel erg leuk... Doe maar gewoon een losse show, bitte.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Plus dan is het de vraag of er festivals bij zitten. Worden deze aangekondigd met de hele tour of worden die eerder anngekondigd ervan uit gaande dat hij festivals zal gaan spelen. Wie weet PP?
ik ga wel uit van een uitgebreide tour aankondiging.
Ik denk niet dat er veel festivals tussen zitten. Eigenlijk is 19 juli 2022 in Florence Italië de enige datum die in Italiaanse kranten/media genoemd is als hoogstwaarschijnlijk. Dus de gigs zullen daar vast rondom zitten, in juni/juli 2022
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Als ik heel eerlijk ben zegt mijn gevoel dat hij geen festivals gaat doen. Er is zo veel op tour volgend jaar. Keuze zat voor de festivals om headliners te boeken. Bruce is ook zo groot dat hij makkelijk 2 keer het Goffertpark doet uitverkopen. Hij is ook niet de jongste meer. Velen zullen nog een keer de mogelijkheid willen nemen om hem live te zien al geloof ik niet dat dit zijn laatste tour zal zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Nieuw tour-gerucht...
Eind april 2022 Croke Park Ierland.
irishmirror.ie/news/irish-news/two-outdoor-concerts-planned-croke-24765727

Zou met de (gerucht) 19 juli datum in Florence Italië een ruim beeld van de tour kunnen geven.
De tour in 2009 verliep overigens van eind mei tm begin augustus, 2012 medio mei tm eind juli en 2013 eind april tm eind juli in Europa fyi...
Zou de datum eind april correct zijn met Springsteen, dan lijkt het dat de tour verloopt van eind april tm eind juli in Europa in 2022, zoals in 2013.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Dat is potverdikkeme een stevige tour, maar mij hoor je niet klagen.
Nog niet iemand die de vergunningen voor de grote plekken in NL heeft gecontroleerd?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
April is veel te voeg voor Bruce, die kun je op z`n vroegst pas begin mei in Europa verwachten, normaal gesproken.
Zowel BTX als Greasylake(meer Europa/UK gericht) hebben niets hierover ook.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Nieuw tour-gerucht...
Eind april 2022 Croke Park Ierland.
irishmirror.ie/news/irish-news/two-outdoor-concerts-planned-croke-24765727

Zou met de (gerucht) 19 juli datum in Florence Italië een ruim beeld van de tour kunnen geven.
De tour in 2009 verliep overigens van eind mei tm begin augustus, 2012 medio mei tm eind juli en 2013 eind april tm eind juli in Europa fyi...
Zou de datum eind april correct zijn met Springsteen, dan lijkt het dat de tour verloopt van eind april tm eind juli in Europa in 2022, zoals in 2013.
Ook al zou ik nog zo graag willen dat het hier inderdaad om Bruce zou gaan, in het artikel zelf worden twee dagen achter elkaar in april genoemd, en wordt tevens gezegd dat het ook om Ed Sheeran zou kunnen gaan. Aangezien Bruce en de E-Street Band al vele jaren niet meer twee dagen achter elkaar optreden gaat het hier dus vermoedelijk om die rooie hobbit. Daarmee blijft Florence op 19 juli nog steeds enige serieuze gerucht. Als er inderdaad een tour komt denk ik dat de aankondiging nog wel wat maanden op zich zal laten wachten, totdat Bruce klaar is op Broadway, en totdat de coronabesmettingen overal dusdanig zijn teruggelopen dat er met enige aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weer concerten kunnen plaatsvinden volgend jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Overigens is Croke Park een shitty stadion, veeeeeel te groot

Persoonlijk denk ik trouwens dat het om Garth Brooks gaat, die is mega in Ierland
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ook al zou ik nog zo graag willen dat het hier inderdaad om Bruce zou gaan, in het artikel zelf worden twee dagen achter elkaar in april genoemd, en wordt tevens gezegd dat het ook om Ed Sheeran zou kunnen gaan. Aangezien Bruce en de E-Street Band al vele jaren niet meer twee dagen achter elkaar optreden gaat het hier dus vermoedelijk om die rooie hobbit. Daarmee blijft Florence op 19 juli nog steeds enige serieuze gerucht. Als er inderdaad een tour komt denk ik dat de aankondiging nog wel wat maanden op zich zal laten wachten, totdat Bruce klaar is op Broadway, en totdat de coronabesmettingen overal dusdanig zijn teruggelopen dat er met enige aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weer concerten kunnen plaatsvinden volgend jaar.
Hoeft ook niet om 2x zelfde act te gaan die 2 dagen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Steven van Zandt naar Theater aan het Spui voor een live-interview. Wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, maar kan wat zijn voor de echte fans van de E Street Band? Tickets zijn te koop voor €42,50 inclusief zijn boek dat op 28 september uitkomt. Kaartverkoop start 28 augustus 11.00 voor dit evenement op 6 oktober a.s. https://www.podiuminfo.nl/news/50019/Stevie-Van-Zandt-naar-Theater-aan-het-Spui-in-oktober/
Wel fan van de E-street band een ook van zijn muziek. Muzikaal geniaal, maar de persoon zelf wat minder door een persoonlijk er/aanvaring met `m
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
bijna september... benieuwd of het gerucht klopt dat de press release van de 2022 tour zal komen aankomende weekjes!

?
Hoe zeer ik ook met he mee hoop, vind ik het veel te stil. Geen geruchten meer, niks.
Als er "holds" zouden zijn op zalen/stadions zou dat uit moeten lekken, maar tot op heden niks.
Ik denk dat als er al een tour komt, we pas rond de kerst en misschien zelfs wel later die bevestiging gaan krijgen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Hoe zeer ik ook met he mee hoop, vind ik het veel te stil. Geen geruchten meer, niks.
Als er "holds" zouden zijn op zalen/stadions zou dat uit moeten lekken, maar tot op heden niks.
Ik denk dat als er al een tour komt, we pas rond de kerst en misschien zelfs wel later die bevestiging gaan krijgen
Niet zo negatief :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken