Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En de muziek is 15 uit een dozijn , alles klink het zelfde autotune trucje. Ik kan me de Lowlands nog herinneren met de Alpha , Bravo , Charlie en Delta. Waar ik Rammstein voor het eerst heb gezien op Delta (1997) meen ik.
Rock Zottegem heeft naast Neil Young, OMD, Clouseau en Steel Panther, Kraftwerk als headliner geboekt. Vraag me af als ze ook voorgesteld waren aan Bospop.
Rock Zottegem heeft naast Neil Young, OMD, Clouseau en Steel Panther, Kraftwerk als headliner geboekt. Vraag me af als ze ook voorgesteld waren aan Bospop.
En de muziek is 15 uit een dozijn , alles klink het zelfde autotune trucje. Ik kan me de Lowlands nog herinneren met de Alpha , Bravo , Charlie en Delta. Waar ik Rammstein voor het eerst heb gezien op Delta (1997) meen ik.
Eens even vergelijken tussen dit jaar en vorig jaar qua aantallen bands en wat we dan eventueel nog kunnen verwachten
Dag
2026
2025
Verschil
Vrijdag
12
12
0
Zaterdag
14
16
-2
Zondag
14
16
-2
Het lijkt er dus op, dat de vrijdag nu al vol zit als we kunnen verwachten dat hier evenveel acts staan als vorig jaar.
Voor de zaterdag en zondag missen we nog beiden 2 acts om tot hetzelfde totaal te komen. Ook is het aantal cover/tribute bands nog enigszins beperkt met 3 op vrijdag en 3 op zaterdag. Mijn voorspelling: op zondag krijgen we nog 2 cover/tribute bands erbij en op zaterdag nog 2 reguliere bands, al zullen dat geen grote namen zijn.
Ik ben wel eens benieuwd naar de start van de kaartverkoop. Verkennis verwachte er veel van las ik in het interview vorige week. Maar hier zullen wel geen cijfers van bekend zijn zeker?
Ik ben wel eens benieuwd naar de start van de kaartverkoop. Verkennis verwachte er veel van las ik in het interview vorige week. Maar hier zullen wel geen cijfers van bekend zijn zeker?
Dat zou zeker een leuke nog erbij zijn, maar dan kan dus alleen de zondag nog. De vrijdag is namelijk waarschijnlijk vol en de zaterdag staan ze dus op TW Classic.
In het Belgische Gierle is op 10,11 en 12 juli het Sjock festival met o.a. Chris Isaak. Op 12 juli is Joan Jett de headliner. Mooie aanvulling voor Bospop, zou ik zeggen.
Welke dag van Bospop gaat het eerst uitverkocht geraken? En wanneer denken jullie dat de stevige zondag zal uitverkopen? Bij de camping mogelijkheden zijn er toch al veel zaken uitverkocht of beperkt in voorraad (op voorhand opgestelde tenten of kampen)
De combitickets van Lokerse feesten (begin augustus) zijn dit jaar op één dag (vorige zaterdag) volledig uitverkocht terwijl dit voor de andere jaren pas ten vroegste begin juli was (een maand voor het festival). Het verleden is dus geen garantie voor hoe het dit jaar gaat lopen.
Welke dag van Bospop gaat het eerst uitverkocht geraken? En wanneer denken jullie dat de stevige zondag zal uitverkopen? Bij de camping mogelijkheden zijn er toch al veel zaken uitverkocht of beperkt in voorraad (op voorhand opgestelde tenten of kampen)
De zaterdag trekt de laatste jaren de meeste dagjesmensen uit de regio die niet per se komen voor de line-up. Ik verwacht dat die ook dit jaar het snelste zal gaan. De zondag zal denk ik niet ver achter blijven, de vrijdag misschien wat meer omdat ze daar de directe concurrentie met Graspop aangaan en de dagen met Within Temptation en Volbeat ook daar nog niet uitverkocht zijn.