Bospop 2026

Rijden er ook bussen vanuit verschillende steden retour naar Bospop? Zoiets als partybus.nl.

Camping normaal gesproken plek zat en goede voorzieningen. Geen idee of die nu eerder open gaan vanwege optreden Neil Young op de woensdag.
Welke tips zou je willen over 't festivalterrein? Ruime opzet, genoeg eten en drinken en wc's. Een klein marktje bij de ingang. Altijd goed geregeld daar. En ja, loopt er 35.000 man over de weide zoals dit jaar de zarerdag, dan is 't druk......😂
Ik heb de vraag gestel of de camping en motor/campercamping eerder opengaat i.v.m. het optreden van Neil Young...het antwoord van Bospop was ....houd de website in de gaten.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Betreft: Campingvragen ;-)
46. Gasinstallaties en grote gasflessen.

47. Op de camping zijn alleen gasflesjes met ventiel of schroefcartouches met een inhoud tot 450 gram toegestaan.

Wel toegestaan op de camping zijn:

48. Wegwerpbarbecues voor eenmalig gebruik, kleine hamers voor het installeren van tentharingen, bestek, zakmes, vlaggen, vlaggenstokken, zonnebrandcrème, lenzenvloeistof, verrekijkers, kleine handventilatoren, kolfapparaat, parfum en noodzakelijke medicatie in originele glazen verpakking tot maximaal 50ml, kettingen aan broeken en sieraden, powerbanks voor het opladen van mobiele telefoons, batterijen/accu’s voor medische toepassingen), een ingebouwde campingkoelkast/koelbox op 12V en eenvoudige speakers (maximaal vermogen van 30W), mits hierbij in alle redelijkheid rekening wordt gehouden met medebezoekers.

Los van of ze er deze editie kunnen staan maar namen als Volbeat, Kaiser Chiefs, Floor Jansen, Within Temptation en Moby zouden toch ook op Pinkpop passen? Misschien niet allemaal op 1 affiche zoals Bospop maar zijn in mijn optiek ook wel Pinkpop namen....
Passen natuurlijk niet bij Pinkpop van nu. Die zijn allemaal 'oude' acts. Niet vernieuwend blablabla....... Maar ben ik heel blij mee, is er wel een alternatief als je niet naar tig tiktok hype acts wilt kijken.

Ik heb het nog niet voorbij zien komen, of gemist, enkel de normale ticket, camping en parkeer prijzen.

Lounge1981 (incl festival ticket)
Dagticket 180 incl servicekosten
3 Dagen 420 incl servicekosten

TRIBE Security Skydeck (incl festival ticket, gratis parkeren, onbeperkt drank, hele dag snacks en gerechten)
Dagticket 359 incl servicekosten
3 Dagen 859 incl servicekosten

Ik zie eigenlijk zo snel maar 3 mogelijkheden op de huidige lay-out van het terrein waar ze dit kunnen realiseren:
- Ofwel ze vervangen de tribune van afgelopen jaar. Dan is het zicht op het hoofdpodium meer dan prima, zeker vanaf een verhoging, en vergelijkbaar met het Skydeck
- Ofwel ze maken een gedeelte achter de barren achter de grote tent met een verhoogd deck vanwaar je over de barren heen kan kijken. Dan zit je veel centraler op het terrein en is het makkelijker om ook nog iets mee te krijgen van in de tent, maar dan zit je wel op een aardig stuk van het hoofdpodium af.
- Ofwel ze maken een plek links of rechts naar het skydeck, al zijn die in de huidige lay-out wel al ingenomen door volgens mij een press/VIP gebied en een WC. Daar is het zicht dus vergelijkbaar met het Skydeck, maar dan moeten ze datgene wat ze verwijderen weer ergens anders kwijt.
1765374002432.png

Alle andere plekken lijken mij enorm in de weg zitten voor anderen bezoekers of zal voor een (kleine) redesign van het terrein moeten zorgen.

Overigens heb ik voor de liefhebbers alvast een playlist gemaakt om wat in te luisteren voor deze editie.

Na druk overleg en zelfs een stemronde voor welke dag ga ik met 10 man voor eerst volgend jaar een dagje naar Bospop, ik had liever de vrijdag gegaan maar het wordt de zaterdag. We slapen in Eindhoven aangezien een van ons daar familie heeft wonen. Mensen tips voor we het beste in het centrum van Eindhoven kunnen komen zonder dat iemand moet bobben?

Als je de volledige headliner wilt zien en niet wilt bobben, zijn een taxi of georganiseerde bus de enige opties. Daar kan je met zo'n groep wel contact voor zoeken met de organisatie en dan is er misschien iets te regelen:
1765378790740.png
Er zijn geen extra treinen, dus als je de laatste trein wilt pakken, moet je tijdens Moby weg om die te halen.

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Na druk overleg en zelfs een stemronde voor welke dag ga ik met 10 man voor eerst volgend jaar een dagje naar Bospop, ik had liever de vrijdag gegaan maar het wordt de zaterdag. We slapen in Eindhoven aangezien een van ons daar familie heeft wonen. Mensen tips voor we het beste in het centrum van Eindhoven kunnen komen zonder dat iemand moet bobben?
Laatste trein gaat 00.44 vanaf Weert. Je zou ook de Arriva nachtnet trein naar Schiphol kunnen nemen deze vertrekt 01.43 vanaf Weert. En is ook kwartiertje later in Eindhoven

Of kijk eens op snel een taxi. Max 8 personen zegt ie van Weert naar station Eindhoven €135 als ik zo even kijk.

Afstand Weert - Eindhoven is gelukkig niet zo ver.

Laatst bewerkt:
Lopen, (party)bus, huurfiets, liften of met de trein zijn denk ik je opties.

Er rijden ook pendelbussen speciaal naar Bospop. Geen idee hoe dat precies geregeld is en welke haltes die overal stopt. Wij zitten vaak op Roompot net buiten Weert en daar is een halte.

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Kan je als Belg gemakkelijk je auto op een gratis parkeerplaats kwijt in Eindhoven en vandaar per bus of per trein naar station Weert?
Hoeveel kost een busrit of treinreis enkel naar Weert en hoeveel kost vermoedelijk de pendelbus (als je kijkt naar de prijs van vorig jaar).
Wanneer opent het festivalterrein op zondag en wanneer spelen de eerste bands?

Misschien ook een tip:
Bij afslag Nederweert A2 heb je een grote parkeerplaats bij KFC/McDonalds en een carpoolplaats, van daaruit is het denk ik ca 20 min fietsen naar Bospop.
Daar zit ook hotel Rosveld.

Er rijden ook pendelbussen speciaal naar Bospop. Geen idee hoe dat precies geregeld is en welke haltes die overal stopt. Wij zitten vaak op Roompot net buiten Weert en daar is een halte.
Er rijden inderdaad 'pendelbussen' tussen station Weert en festivalterrein, zonder tussenstop. Maar het zijn kleine 30 persoonsbusjes (schatting) die zeer onregelmatig rijden. Zeker geen Pinkpop/Werchter dienstregeling met bussen van formaat. Ik verbaas me daar elk jaar weer over 🤣

Er rijden inderdaad 'pendelbussen' tussen station Weert en festivalterrein, zonder tussenstop. Maar het zijn kleine 30 persoonsbusjes (schatting) die zeer onregelmatig rijden. Zeker geen Pinkpop/Werchter dienstregeling met bussen van formaat. Ik verbaas me daar elk jaar weer over 🤣
Eh, kan aan mij liggen maar wij zaten toch in een grote bus van lijndienst. Sterker nog het waren er 2. Stapten ongeveer 50 man in bij de Roompot.

• 100
Waarderingen: Rincewind

Users who are viewing this thread