Bospop 2026

Ik wist het al ff , net als de "harde" vrijdag. Heerlijk om hier te lezen wat en hoe mensen gissen.
Normaal is het gissen de halve voorpret van Bospop :sneaky:.
Laatste keer dat Moby in Nederland was (2011 in Tilburg!), was ik erbij en het was me een feestje. Hit na hit. Ook goed om te weten, laatste tour nam hij gewoon hele band mee met zangeressen. Dus geen DJ act. Ben wel benieuwd tot hoe laat Moby mag doorgaan. Ik bedoel, die act moet in het donker.

Ik wist het al ff , net als de "harde" vrijdag. Heerlijk om hier te lezen wat en hoe mensen gissen.
Altijd heerlijk om hier te discussiĆ«ren over wat er alkemaal op tour is en een mogelijkheid zou kunnen zijn. Moby zag ik ook echt niet als kanshebber voor Bospop. Zou je eerder ergens anders verwachten. Mooie boeking vind ik! Als je de line up grotendeels van te voren al weet dan is het soms lachen geblazen hier... als je ziet wat we/ik hier allemaal opsommen šŸ˜‚

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Knap hoor, maar voor mij heel jammer dat Moby hier staat. Die had ik graag willen zien komend jaar. De rest van de lineup kan ik echt helemaal niks mee helaas.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik ga weer lekker even speculeren maar ik gok dat we nog 5 namen krijgen. 1 op vrijdag, 2 op zaterdag en 2 op zondag.
Voornamelijk namen voor in de tent. Gok op 1 band voor het hoofdpodium op zondag.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en PJ
BAM! Lekker Bospop!

Blij met Within Temptation, Moby, ZZ Top, Razorlight, Clouseau, Lenny Kravitz, Counting Crows, Chris Isaak, OMD en The Fatal Flowers. Ik vermaak me ook wel bij Volbeat, Airbourne, Biohazard, The Damn Truth, Triggerfinger, The K's, Palaya Royal, Fantastic Negrito, The Rumjacks en Dawn Brothers. Genoeg te beleven dus.

Volbeat een mooie headliner voor dit festival. Graspop headliner die ook op Pinkpop een hoge spot pakt. Moby was een mooie DTRH of BKS head geweest, knap dat ze hem naar Weert kunnen halen. Al helemaal met ZZ Top wat de meesten ook wel als headliner zag. En Lenny past natuurlijk perfect. Daarnaast ook gewoon heel sterk en mooi geprogrammeerd. Vrijdag in een wat hardere stijl, maar niet te hard die het "vaste" publiek afschrikt. Zaterdag een mooie mix en zondag een iets meer classic dag.

Heel sterk vind ik het.

Dit jaar zou ik eerste jaar naar Bospop willen gaan voor 3 dagen met camping. Hebben jullie misschien tips voor de camping? Kan je gemakkelijk plaatsje kiezen op camping en heb je voldoende plek? Zullen met 6 tentjes zijn ongeveer.
En tips voor op het festivalterrein?
Alvast heel hard bedankt voor de tips! šŸ‘

Die heb ik op Rock Zottegem gezien maar dat is toch wel al even geleden.
Toen waren ze in ieder geval heel erg goed. Een toen volle tent ging helemaal uit z'n dak. Ik mag dan ook hopen dat Bospop ze als afsluiter in de tent zet.
Een uur heerlijk nummers als Electricity, Forever Live and Die, Maid of Orleans, Enola Gay, Talking loud and clear. Die hebben een karrevracht aan hits natuurlijk.
Tent zou ideaal zijn. Begin vorig jaar in de AFAs Live was weer erg genieten. Vol energie die band, erg overtuigend.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Tent zou ideaal zijn. Begin vorig jaar in de AFAs Live was weer erg genieten. Vol energie die band, erg overtuigend.
Daar ben ik een beetje bang voor dat ze deze weer op t hoofdpodium zetten terwijl het een ideale tentafsluiter zou zijn.

• 100
Waarderingen: Brian
Dit jaar zou ik eerste jaar naar Bospop willen gaan voor 3 dagen met camping. Hebben jullie misschien tips voor de camping? Kan je gemakkelijk plaatsje kiezen op camping en heb je voldoende plek? Zullen met 6 tentjes zijn ongeveer.
En tips voor op het festivalterrein?
Alvast heel hard bedankt voor de tips! šŸ‘
Camping normaal gesproken plek zat en goede voorzieningen. Geen idee of die nu eerder open gaan vanwege optreden Neil Young op de woensdag.
Welke tips zou je willen over 't festivalterrein? Ruime opzet, genoeg eten en drinken en wc's. Een klein marktje bij de ingang. Altijd goed geregeld daar. En ja, loopt er 35.000 man over de weide zoals dit jaar de zarerdag, dan is 't druk......šŸ˜‚

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Camping normaal gesproken plek zat en goede voorzieningen. Geen idee of die nu eerder open gaan vanwege optreden Neil Young op de woensdag.
Welke tips zou je willen over 't festivalterrein? Ruime opzet, genoeg eten en drinken en wc's. Een klein marktje bij de ingang. Altijd goed geregeld daar. En ja, loopt er 35.000 man over de weide zoals dit jaar de zarerdag, dan is 't druk......šŸ˜‚
Bedankt, mag je eigenlijk gasvuurtjes meenemen op de camping? Ik las ergens in artikel dat er veel zelf koken op de camping.
festivalterrein zal zich inderdaad wel uitwijzen.

Users who are viewing this thread