Bospop 2026

The Killers komen met hun eerste festival in 2026. Zou dat kunnen voor Bospop??

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Maar wel meer aannemelijk dan Bon Jovi denk ik. En wellicht zijn The Killers wel gevoelig voor het feit dat ze op Bospop dan als headliner zouden staan, wie weet...

Foreigner half juni in UK. Zullen denk ik wel op Bospop belanden..

Def Leppard heeft Europese tour aangekondigd zonder Nederlandse datum. Voorprogramma Extreme. Doen concerten en festivals

• Geweldig
Waarderingen: graaf1
Kreeg net mail dat Foreigner in 013 zal staan
Lees net dat Mick Jones niet meer mee gaat op tour en ook zanger Kelly Hansen ( vervanger van Lou Gramm sinds 2005) dit jaar de band heeft verlaten.

• Beth Hart (moet het optreden van afgelopen jaar inhalen en lijkt daar in haar tourschema de zondag voor open te hebben gelaten)
Die zondag is nu ook bezet met een optreden in Duitsland. Dan zou ze tussen 2 optredens in Duitsland de zaterdag naar Weert moeten afreizen. Met ieder keer zeker een dag rust tussen haar optredens zie ik het eigenlijk niet meer gebeuren.

• Verdrietig
Waarderingen: BatMutsje
Marillion is in de buurt en actief rond Bospop 2026:
10.07.2026 Nürnberg, Stadionpark Open Air
11.07.2026 Hannover, Gilde Park Bühne Open Air
14.07.2026 Berlin, Tempodrom

Dat zou een leuke naam zijn op de poster inderdaad! Maar dan hebben ze wel alleen nog maar de zondag vrij

Heart heeft nieuwe data aangekondigd voor 2026 t/m maart in de VS. Even 2 maandjes rust en opladen voor Europa vanaf juni 😬

• Leuk
Waarderingen: TDHS
Ik denk dat The Gathering (nu weer met Anneke van Giersbergen i.v.m. het vieren van 30 jaar Mandylion ) ook wel een kans maakt om op Bospop te staan.
Ze gaan een festivalseizoen draaien en hebben in juli reeds twee afspraken staan : Sun, JUL 19, 2026 Masters of Rock Vizovice, Czechia Wed, JUL 29, 2026 Wacken Open Air, Germany

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik denk dat The Gathering (nu weer met Anneke van Giersbergen i.v.m. het vieren van 30 jaar Mandylion ) ook wel een kans maakt om op Bospop te staan.
Ze gaan een festivalseizoen draaien en hebben in juli reeds twee afspraken staan : Sun, JUL 19, 2026 Masters of Rock Vizovice, Czechia Wed, JUL 29, 2026 Wacken Open Air, Germany
Zeker al zou bv Jera on Air ook wel een optie zijn voor hun....
Die komen trouwens in de laatste week van september met de eerste namen.

548440867_1408957270589778_2665025774293266370_n.jpg

Hier staan wel een paar namen op die zomaar kunnen worden doorgestuurd.
Iron Maiden staat al in Ziggo Dome maar een Limp Bizkit, Alice Cooper, A Perfect Circle, Lynyrd Skynyrd, Twisted Sister en Queensryche mogen zeker worden doorgestuurd,

En Ik vermoed dat alleen Lynryd Skynryd een goede kans maakt. Alice Cooper stond er 2 jaar geleden nog en de rest zie ik eigenlijk niet vlug gebeuren.

En Ik vermoed dat alleen Lynryd Skynryd een goede kans maakt. Alice Cooper stond er 2 jaar geleden nog en de rest zie ik eigenlijk niet vlug gebeuren.
Twisted Sister ook wel kanshebber lijkt me? Hebben er al eerder gestaan in 2010

• Leuk
Waarderingen: PJ
Wilde Bospop niet van de 'echte oude' bands afstappen en zich meer focussen op de bands met hun hoogtijdagen in de '90 en '00? Lynyrd Skynyrd eerder iets voor blues festival in Grolloo (waar ze al eerder gestaan hebben).

Users who are viewing this thread