Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is ieder jaar zo. Toto en zucherro afgelopen jaren hadden ook tot 0.35 en als ik me goed herinner toen ik er in 2015 was Steven Wilson ook tot die tijd
Is ieder jaar zo. Toto en zucherro afgelopen jaren hadden ook tot 0.35 en als ik me goed herinner toen ik er in 2015 was Steven Wilson ook tot die tijd
Ja ik ben nooit op Bospop geweest, maar vind het wel intressant. Veel festivals eindigen juist op zondag eerder omwille van de vergunning en mensen die nog terug naar huis gaan voor werk de volgende dag. Je laatst dag de laatste maken is bijzonder haha
God, die is naar. Zou ook de laatste doen, voornamelijk omdat ik het laatste werk van Marcus King (Band) niet zo sterk vind. Zou willen dat ie terug ging naar het werk dat ie onder de naam van de band maakte en niet onder zijn eigen naam.
Goede acts op het hoofdpodium. Een enkele in de tent en eigenlijk had ik daar bywater call ook verwacht. Dat derde podium mogen ze van mij wel achterwege laten. Benieuwd naar de plattegrond want er is dus wel wat veranderd las ik.
Het blokkenschema is een beetje onduidelijk qua overlaps, net als vorig jaar. Maar ik zie dat er een echte overlap is op vrijdag om 16:30. De mainstage begint dan als de beide andere stages nog een kwartier door gaan. vooral tussen tent en main is dat (qua geluid) tot nog toe wel een dingetje.
Verder lijkt er hier en daar overlap als je naar de blokken kijkt, maar die zijn er in werkelijkheid niet.
EDIT: Behalve de overlap van vrijdag 16:30 ( die er gewoon echt is) is de rest van het schema bijgewerkt!
Wij gaan voor het eerst naar Bospop, kan moeilijk inschatten of het verstandig is om donderdag al die kant op te gaan voor een goede campingplek en natuurlijk een gezellige avond. Is dat de moeite waard? Of is het prima om vrijdagochtend richting Weert te rijden? Lijkt me dat het geen enorm festival is en dat er altijd wel genoeg plek is, camping ligt naar het terrein dus qua loopafstand maakt het ook niet uit vermoed is.
Wij gaan voor het eerst naar Bospop, kan moeilijk inschatten of het verstandig is om donderdag al die kant op te gaan voor een goede campingplek en natuurlijk een gezellige avond. Is dat de moeite waard? Of is het prima om vrijdagochtend richting Weert te rijden? Lijkt me dat het geen enorm festival is en dat er altijd wel genoeg plek is, camping ligt naar het terrein dus qua loopafstand maakt het ook niet uit vermoed is.
Vrijdagochtend is meestal prima. Ze houden op de donderdag een gedeelte van de camping nog dicht om ervoor te zorgen dat de mensen die vrijdag komen ook nog bij elkaar kunnen staan als ze met 2 à 3 tentjes richting Weert komen.
Wij zijn er meestal begin van de vrijdagmiddag. dan is het wel zoeken maar we raken ons 2persoonstentje altijd wel ergens kwijt. Loopafstand valt altijd mee.
Het scheelt wel een waar je vandaan komt, wat hier boven werd gedeeld klopt...er is altijd ruimte genoeg.
Wij kiezen er altijd voor om donderdag al heen te gaan om vanuit bv Noord-Holland (Alkmaar) onderweg geen verrassingen in het verkeer tegen te komen. Wij vertrekken dan een uur of twaalf vanuit Alkmaar met onze camper en komen dan mooi op tijd om alles te instaleren en ja de gezelligheid kan dan beginnen.
Het scheelt wel een waar je vandaan komt, wat hier boven werd gedeeld klopt...er is altijd ruimte genoeg.
Wij kiezen er altijd voor om donderdag al heen te gaan om vanuit bv Noord-Holland (Alkmaar) onderweg geen verrassingen in het verkeer tegen te komen. Wij vertrekken dan een uur of twaalf vanuit Alkmaar met onze camper en komen dan mooi op tijd om alles te instaleren en ja de gezelligheid kan dan beginnen.
Das inderdaad wel een dingetje: Komende vanuit de Randstad (iig) is het altijd heel druk op de weg vrijdag en sta je rond het terrein ook wel eens stil. Ruim de tijd nemen!
Ja, we gaan sowieso op tijd weg. De vraag is alleen donderdag al, of vrijdagochtend. Zie niet echt de noodzaak als ik het zo lees, dus komt het meer of je een extra dagje wilt of niet. Er was ook nieuws over gekoeld bier op de camping, is dat nieuw en al wat over bekend?
Ja, we gaan sowieso op tijd weg. De vraag is alleen donderdag al, of vrijdagochtend. Zie niet echt de noodzaak als ik het zo lees, dus komt het meer of je een extra dagje wilt of niet. Er was ook nieuws over gekoeld bier op de camping, is dat nieuw en al wat over bekend?
Herinrichting 24-uursgebied markeert opvallende verandering op Bospop 2025 Wie dit jaar het terrein van Bospop betreedt, zal direct merken dat er iets is veranderd aan een bekende plek: het voormalige 24-uursgebied is volledig opnieuw ingericht. Wat jarenlang fungeerde als informele...
Voor een plek op de camping hoef je niet persé op donderdag te komen, (hangt er ook een beetje vanaf met hoeveel tenten jullie zijn) maar voor de gezelligheid natuurlijk wel!!!
Op donderdagavond is de Nocturna open en volgens mij de Barn ook, ik sta iig ergens achter de bar
Ik citeer even uit een interview vandaag verschenen met de programmadirecteur van Pinkpop met dank aan @DennisvdBr
Bospop is meer in jullie vaarwater gaan zitten qua programmering. Het schijnt daar heel goed te gaan qua kaartverkoop, gaan jullie elkaar in de weg zitten?
„Daar is wel afstemming over (beide festivals zijn van Mojo, red.). Wat is het beste festival voor band X deze zomer? Kijk, twintig jaar geleden paste John Fogerty prima op Bospop en al een hele tijd niet meer echt op Pinkpop. Toen hadden wij op Pinkpop Snow Patrol staan. Dat was toen nieuw. Nu is Snow Patrol niet meer zo nieuw en dan zie je dergelijke artiesten ook op andere festivals opduiken. Het festivallandschap is een paar generaties verder.”
Dit heeft de directie ook aangegeven. Bospop was altijd een festival voor 35 tot 45 jaar met acts die 20 jaar eerder relevant waren. Bospop is altijd het restjes festival van Mojo geweest. De bands die net niet hip genoeg waren voor de andere festivals belanden hier. En dat is niet erg. Ik denk dat de nieuwe opzet van Bospop wel helder is. Mainstage staan de grote bands vanuit Mojo. De 2 kleinere podia vooral tributes en lokale boekingen vanuit De Bosuil (3/4 van de bands zijn komend of afgelopen jaar te zien daar).
Probleem is wel dat veel mensen Bospop zijn gaan zien als boomer festival. En de huidige 40 jarige vind zich nog te hip om niet naar Lowlands te gaan. Daarom ook die hele verhipping van het 24 uurs gebied. Die generatie naar Limburg trekken zal echter niet in een jaartje gaan. Dit overbruggingsjaar weet met acts zoals Joe Bonnamassa nog wat ouder publiek te trekken. Maar die zullen ook ergens gaan afhaken. Ik hoop dat Mojo Bospop niet na een matig jaar bij de straatstenen zet.