Bospop 2025

Beth Hart had ook gewoon op het hoofdpodium gestaan alleen staat daar nu Rowwen Heze. Geen idee eigenlijk wat ze laten afsluiten. Wat me wel weer opvalt dit jaar is dat ze veel coverbands laten opdraven. Zaterdag hebben ze er 6 op het programma staan...
Vorig jaar was de trent helaas al ingezet om de coverbands ook op andere dagen te programmeren. Ik vind het organisatorische armoede en haak snel af wanneer gaten in het programma zo gevuld worden. Ik zie liever een beginnende/opkomende band die nog niet veel ervaring heeft dan een coverband.

Een van de reden ook dat ik niet meer meteen een kaart koop en wacht of ik in via een swap nog aan een kaartje kan komen, want zo overtuigend is het prgramma ook weer niet dat ik er de volle prijs voor betaal.

Goedemiddag allemaal! Na een aantal jaren Pinkpop strijken mijn vrienden en ik dit jaar neer in Weert voor Bospop. Nog geen ervaring met het festival. Zijn er mensen met tips w.b.t. campingterrein? Ligt het ver van het festivalterrein? Zijn er supermarktjes aanwezig? Kom vooral door met leuke en nuttige weetjes!
En verder: douchen kan, kost je een drankmunt, er is een mogelijkheid tot opladen van je telefoon.
Beth Hart had ook gewoon op het hoofdpodium gestaan alleen staat daar nu Rowwen Heze. Geen idee eigenlijk wat ze laten afsluiten. Wat me wel weer opvalt dit jaar is dat ze veel coverbands laten opdraven. Zaterdag hebben ze er 6 op het programma staan...
De afsluiter staat meestal met de grootste letters op het affiche, Simple Minds dus.

• Leuk
Waarderingen: Hammersmith
Goedemiddag allemaal! Na een aantal jaren Pinkpop strijken mijn vrienden en ik dit jaar neer in Weert voor Bospop. Nog geen ervaring met het festival. Zijn er mensen met tips w.b.t. campingterrein? Ligt het ver van het festivalterrein? Zijn er supermarktjes aanwezig? Kom vooral door met leuke en nuttige weetjes!

https://bospopfestival.nl/info/

• Leuk
Waarderingen: Hammersmith
De afsluiter staat meestal met de grootste letters op het affiche, Simple Minds dus.
We hebben het over de afsluiter voor de tent.

Vorig jaar was de trent helaas al ingezet om de coverbands ook op andere dagen te programmeren. Ik vind het organisatorische armoede en haak snel af wanneer gaten in het programma zo gevuld worden. Ik zie liever een beginnende/opkomende band die nog niet veel ervaring heeft dan een coverband.

Een van de reden ook dat ik niet meer meteen een kaart koop en wacht of ik in via een swap nog aan een kaartje kan komen, want zo overtuigend is het prgramma ook weer niet dat ik er de volle prijs voor betaal.
Ze hebben eigenlijk een fantastisch
programma voor 2 volle dagen. Als je die concerbands niet meetelt.
Helaas vullen ze er drie mee.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en Joslittel
Ze hebben eigenlijk een fantastisch programma voor 2 volle dagen. Als je die concerbands niet meetelt.
Helaas vullen ze er drie mee.
net als voorgaande jaren. Als je alles hebt opgebouwd maakt het qua kosten niet zo heel veel meer uit of je twee of drie dagen doet denk ik? En als je dan wel voor drie dagen opbrengsten kan genereren....

• Leuk
Waarderingen: Bokirules

Ik ben benieuwd. vond de 24-uurstent tijdens festivaluren altijd wel een fijne, net wat rustigere plek voor een snack of om even bij te komen.

• Leuk
Ik gok er op dat eerdaags de plattegrond en de timetable online komen...tenminste al ik de datum van vorig jaar bekijk.
😅 🎸 🚌

1749013078309.png

• Leuk
Deze ook maar weer eens geüpdatet

Was vanmiddag toevallig ook al met een indeling bezig maar kwam er niet helemaal uit qua (start)tijden.
Vrijdag gaat het festivalterrein pas om 15.30 uur open en zondag om 12u, programma begint dan meestal min. half uur-3 kwartier later, dus wellicht dat sommige bands geen volledig uur krijgen... 🤔

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en graaf1
Deze ook maar weer eens geüpdatet

Naar aanleiding van het recente bericht over Rowwen Heze op Bospop tussen Roxette en Melissa Etheridge, gok ik dat Davina Michelle afsluit in de tent.
En staat die Floyd tribute op vrijdag niet gepland om 17.35-18.35 op Jupiler stage?

• Leuk
Waarderingen: PJ
Was vanmiddag toevallig ook al met een indeling bezig maar kwam er niet helemaal uit qua (start)tijden.
Vrijdag gaat het festivalterrein pas om 15.30 uur open en zondag om 12u, programma begint dan meestal min. half uur-3 kwartier later, dus wellicht dat sommige bands geen volledig uur krijgen... 🤔
Meestal hebben de eerste bands maar 3 kwartier..

Oh huh ilse delange als tent afsluiter, die had ik toch op het hoofd podium verwacht

Voor de rest een beetje als verwacht. Ik kan jammer genoeg niet meer dit jaar dus ik wens iedereen alvast veel plezier en hopelijk pak ik volgend jaar weer een dagje mee.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ook direct de geruchten omtrent Manic Street Preachers uit de wereld geholpen. Staan 'gewoon' op het hoofdpodium op de vrijdagavond :)

• Leuk
Waarderingen: graaf1 en PJ
Dit jaar is de camping anders van opzet las ik op facebook. Ontbijt en koffie op de camping en kleine eetstandjes volgens mij. De 24-uurstent is ook anders. Daar geen eten meer. Maar kijk eens op Facebook en site daar staan ook veel handige tips vind ik.

Users who are viewing this thread