Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, terechte opmerking. Gaat ook dit jaar op. Ik heb geen idee...
Edit:
Beth Hart heeft al data staan dus logisch gezien is het het weekend wat jij noemt. Tenzij ze Bospop overslaat.
Onder het skydeck is een bar, re langs main nog, langs de info stand is de bar (rood/groene tentjes) waar ik sta ingepland en in de nocturna is ook nog n bar.
Staat idd niet duidelijk op de plattegrond.
Volgens mij is de nocturna idd wat opgeschoven, staat nu volgens mij zo ongeveer waar eerst de markt was.
Helaas moeten we melden dat Grace Bowers & The Hodge Podge hun optreden op Bospop heeft moeten annuleren. In een korte verklaring laat Grace Bowers weten: “Due to unforeseen circumstances Grace Bowers is no longer playing Bospop Festival.” Grace Bowers & The Hodge Podge zou op zaterdag 12 juli...
Helaas moeten we melden dat Grace Bowers & The Hodge Podge hun optreden op Bospop heeft moeten annuleren. In een korte verklaring laat Grace Bowers weten: “Due to unforeseen circumstances Grace Bowers is no longer playing Bospop Festival.” Grace Bowers & The Hodge Podge zou op zaterdag 12 juli...
He verdomme. En weer raken we op zaterdag een leuke band kwijt en weer krijgen we er een bijzonder matige vervanger voor... alweer een coverband erbij.
He verdomme. En weer raken we op zaterdag een leuke band kwijt en weer krijgen we er een bijzonder matige vervanger voor... alweer een coverband erbij.
Met nog een week voordat de eerste artiesten het podium gaan beklimmen krijgt het heringerichte Bospop-terrein in Weert vorm. Vrijdag werd hard gewerkt