Bospop 2025

Simple Minds zijn de headliner. Al komen denk ik meeste mensen voor Beth Hart. Verwacht maar geen te klinkende naam als Sting zo op het laatste moment.
Zou er niet van opkijken als ze Melissa Etheridge doorschuiven, als de organisatie geen vervanger van het kaliber Beth Hart kan vastleggen.

Simple Minds zijn de headliner. Al komen denk ik meeste mensen voor Beth Hart. Verwacht maar geen te klinkende naam als Sting zo op het laatste moment.
Klopt inderdaad, excuus. Ik had de dagen ff door mekaar. Ik ga zelf naar Werchter en Simple Minds staat keihard op vrijdag gemarkeerd n mijn hoofd :D

Ik verwacht ook geen Sting zo snel, maar het is ook vrij kort dag voor een flinke boeking ergens uit de hoek. Ik begreep dat de verkoop wel prima ging toch? Dan is er vast wat kapitaal achter de hand voor een 'waardig' vervanger. Als is dat bovenin de Line-up altijd erg moeilijk, daar kom je toch vaak voor de naam die er zou staan.

Rowwen Hèze is de vervanger heb ik gehoord...
Oh damn dat zou wel een teleurstelling zijn zeg. Aan de ene kant vind ik het wel echt een van de leukste Nederlandse bands maar wel echt ff wat anders dan Beth Hart. Krijgt weer een beetje een concert at sea randje met ook op dezelfde dag Ilse de Lange en Davina Michelle

• Leuk
Waarderingen: Timmy en Rincewind
Rowwen Hèze is de vervanger heb ik gehoord...
Jou kennende zit je aardig dicht bij het vuur en zal het wel zo zijn; zoals eerder al aangegeven verwacht ik dat de organisatie in dat geval Melissa Etheridge (en de acts voor haar ook) doorschuift naar de plek van Beth Hart en dat Rowwen Heze óf eerder op de dag speelt, of dat ze wellicht de tent afsluiten en dat Roxette naar hoofdpodium gaat.

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Jou kennende zit je aardig dicht bij het vuur en zal het wel zo zijn; zoals eerder al aangegeven verwacht ik dat de organisatie in dat geval Melissa Etheridge (en de acts voor haar ook) doorschuift naar de plek van Beth Hart en dat Rowwen Heze óf eerder op de dag speelt, of dat ze wellicht de tent afsluiten en dat Roxette naar hoofdpodium gaat.
Valt wel mee hoor, toevallig dit via via van iemand vernomen die dicht bij Rowwen Hèze staat, maar we zullen zien of dit klopt, zie zelf liever ook wel wat anders...

• Leuk
Waarderingen: Timmy en graaf1
Valt wel mee hoor, toevallig dit via via van iemand vernomen die dicht bij Rowwen Hèze staat, maar we zullen zien of dit klopt, zie zelf liever ook wel wat anders...
@Cootje staat heel dicht straks bij het bier... ze is onze steun en toeverlaat 😅 🎸 🎸 🍻

Beetje jammer, prima band maar geen vergelijkbare vervanger. Norah Jones zou inderdaad beter zijn
Misschien wat vlug op herhaling maar Amy Macdonald doet enkele festivals in juli voor ze in het najaar haal zaaltour start. Nieuw album op zak dus is misschien ook een optie?

Ik vind Brandi Carlile een geweldige en passende vervanging. Heb haar door Glasto nu echt goed leren kennen en is qua sound en muziek best vergelijkbaar met Beth Hart. Is in NL wat wat minder groot maar kan voor veel mensen een ontdekking zijn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik vind Brandi Carlile een geweldige en passende vervanging. Heb haar door Glasto nu echt goed leren kennen en is qua sound en muziek best vergelijkbaar met Beth Hart. Is in NL wat wat minder groot maar kan voor veel mensen een ontdekking zijn.
Wel Paradiso uitverkocht met een prijs van 55 euro, dus ook geen kleine vis. Ze kan alleen niet, want dat tourschema heeft totaal geen ruimte meer na haar Paradiso-optreden.

• Verdrietig
Waarderingen: Joslittel
Jammer inderdaad dat Beth Hart heeft af moeten zeggen. Graag geziene gast op Bospop toch altijd en natuurlijk een erg goede zangeres.
Ik ben ook wel benieuwd wat ze als vervanging weten te strikken. Hoop voor Bospop dat ze nog iets achter de hand hebben dat iets groter is dan Rowwen Heze wat wordt gesuggereerd. Als Limburger kan ik daar natuurlijk wel van genieten, maar een internationale naam zou wel een pre zijn lijkt me.

Bospop gaat een tribune zetten op het festivalterrein, vrij toegankelijk welke plaats bied aan ongeveer 500 personen melden ze net op Facebook. Hij zou mooi zicht moeten bieden aan de mainstage en de rest van het terrein.
Zo willen ze het aantal stoeltjes op het terrein terug dringen en mensen de mogelijkheid bieden even uit te rusten en die dan toch nog kunnen genieten van de optredens op de mainstage.

• Geweldig
Waarderingen: graaf1
Bospop gaat een tribune zetten op het festivalterrein, vrij toegankelijk welke plaats bied aan ongeveer 500 personen melden ze net op Facebook. Hij zou mooi zicht moeten bieden aan de mainstage en de rest van het terrein.
Zo willen ze het aantal stoeltjes op het terrein terug dringen en mensen de mogelijkheid bieden even uit te rusten en die dan toch nog kunnen genieten van de optredens op de mainstage.
Mag ik jullie vriendelijk verzoek om voor mij op te staan als ik daar aan kom lopen...........😁👨‍🦯😂

Zolang er nog niets definitief is bevestigd om Beth Hart te vervangen, hoop ik op een buitenlands act met een zekere status. Nou zie ik dat Dave Stewart met z'n Eurythmics tourt vanaf het weekend na Bospop. Zou leuk zijn als hij eerst naar Weert komt.

Users who are viewing this thread