Bospop 2025

Paul Kelly is nu aan de huidige website toegevoegd aan de vrijdag. Een visuele update van de website verwacht ik niet meer dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Het optreden van de Manic Street Preachers op Bospop staat niet (meer?) op hun site vermeld. Geen idee of het er ooit op gestaan heeft maar de rest van hun optredens wordt wel vermeld. Toch vreemd....

• Grrr
Waarderingen: graaf1
Het optreden van de Manic Street Preachers op Bospop staat niet (meer?) op hun site vermeld. Geen idee of het er ooit op gestaan heeft maar de rest van hun optredens wordt wel vermeld. Toch vreemd....
Da's nou precies DE band waar ik voor de vrijdag heen zou willen gaan...

Klopt, maar op basis van plaats op affiche, logica, voorspellingen uit het verleden verwacht ik dat ze niet ver naast de definitieve, officiële 'timetable' zitten, kleine afwijkingen daargelaten.
Marlon Pichel en King of The World kunnen niet gelijktijdig omdat Marlon ook bij King of the World drumt.

• Leuk

• Grrr
Waarderingen: duck, Landgraver en wil
Neeeeee. Ow damn dat vind ik echt niet tof. Keek er enorm naar uit om haar eindelijk eens live te gaan zien.

• Leuk
Neeeeee. Ow damn dat vind ik echt niet tof. Keek er enorm naar uit om haar eindelijk eens live te gaan zien.
Ja is echt balen... en weet uit ervaring (ook op Bospop) dat het werelds is. Ik had nog gehoopt dat er een moment zou zijn met Joe Bonamassa op het Podium.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Dat is een heeeel erg bittere pil.
Wie gaan ze daar toch kunnen plaatsen dan...
Sting heeft alvast een ruim groot genoeg gat in zijn schema. Zou knap zijn, maar ze hebben ook een Headliner te vervangen.

Dat is een heeeel erg bittere pil.
Wie gaan ze daar toch kunnen plaatsen dan...
Sting heeft alvast een ruim groot genoeg gat in zijn schema. Zou knap zijn, maar ze hebben ook een Headliner te vervangen.
Simple Minds zijn de headliner. Al komen denk ik meeste mensen voor Beth Hart. Verwacht maar geen te klinkende naam als Sting zo op het laatste moment.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread