Bospop 2025

Morgen 10.00 uur is inderdaad wel heel specifiek. "Geloof ons als we zeggen dat je deze namen niet wilt missen". Ze temperen de verwachtingen in elk geval niet!

Naast eerder genoemde namen gok ik voor de midden- en onderkant van het affiche op:
Among the Saints
Van Dik Hout
Californicated
Ramones Alive
The Hooters

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en PJ
Dat ze niet om 10 uur in de ochtend komen, weet ik niet per se. Maar op maandag is inderdaad niet gebruikelijk voor Bospop. Eens zien idd of het samenhangt met een tour aankondiging

Dat ze niet om 10 uur in de ochtend komen, weet ik niet per se. Maar op maandag is inderdaad niet gebruikelijk voor Bospop. Eens zien idd of het samenhangt met een tour aankondiging
Op insta geven ze aan 10 uur.
Maandagochtend heb je altijd wel touraankondigingen.. Zou het dan toch.... Neil Young...

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Het nodige kan te maken hebben met wat ze aan USA bands afspreken of andersom.
Wat live nation wil, mjo wil er wat mee...🤔😬

Maar heb toch ook het idee dat ze met een "big Bang" willen komen. En met serieuze namen. Afgelopen jaren zat het nodige tegen, en dus ook de kosten. Maar zeker ook de publieke opkomt (ticket verkoop)

Een onderling gedoe, gedoe met de website rechten.

Dus nu een andere manier van aankondigen...met meteen een paar knallers.
Tevens de jeugd overhalen met een korting.

Morgen is de dag 🤩🎸🎸
Morgen weten we meer ☺️☀️

• Leuk
Waarderingen: PJ
neil young komt niet
kraftwerk ook niet

schijnt dat we wel nog een verrassing gaan krijgen

Waren The Corrs al genoemd als kanshebbers voor Bospop? Supergrass speelt de 12e in Engeland, die zie ik niet naar Weert vliegen.

Klein beetje zoekwerk levert op dat Lytham festival morgen met een headliner komt en daar zingen de namen rond van Duran Duran en Kings of Leon.. Zal wel 1 van deze 2 zijn verwacht ik. Prima wat mij betreft.,

neil young komt niet
kraftwerk ook niet

Wel leuk om wat tipjes te krijgen dan, Kessel. Alsof Neil Young en Kraftwerk ook maar een beetje in de lijn der verwachting lagen haha.

Wel leuk om wat tipjes te krijgen dan, Kessel. Alsof Neil Young en Kraftwerk ook maar een beetje in de lijn der verwachting lagen haha.
Neil Young geeft aan alleen buitenoptredens te doen en te touren door Europa. Dan had Bospop toch een kans. Zou zo vlug niet weten op welke buitenlocatie hij nog meer zou kunnen in NL. Goffertpark misschien al vraag ik me af of daar nog 40.000 man op af komt....

Neil Young geeft aan alleen buitenoptredens te doen en te touren door Europa. Dan had Bospop toch een kans. Zou zo vlug niet weten op welke buitenlocatie hij nog meer zou kunnen in NL. Goffertpark misschien al vraag ik me af of daar nog 40.000 man op af komt....
Qua buitenlocatie kan dat toch op eender welke plek dan? Een openluchttheater of ander festival. Maar het gaat om de centen die Neil wil, dat gaat niemand schuiven gok ik...

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ik hoop/vertrouw er op dat Neil in Nederland Bospop aandoet, áls hij ons land aandoet.

Users who are viewing this thread

• Ric