Bospop 2024

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Ik gok ook dat er nog wel wat Nederlandse inbreng in de namen zal zitten. Verder is het inderdaad lastig om te voorspellen. Wat ik een paar pagina's geleden al aangaf: ik denk dat op zaterdag en op zondag nog een grotere naam erbij komt. De rest is dagprogramma wat we nog krijgen dus heel grote namen hoeven we al niet meer te verwachten.

Joe Bonamassa lijkt inmiddels wel uitgesloten met zijn aangekondigde zomertour in de US
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

stanley

Playlistbediener
13 feb 2013
16
18
Ik gok ook dat er nog wel wat Nederlandse inbreng in de namen zal zitten. Verder is het inderdaad lastig om te voorspellen. Wat ik een paar pagina's geleden al aangaf: ik denk dat op zaterdag en op zondag nog een grotere naam erbij komt. De rest is dagprogramma wat we nog krijgen dus heel grote namen hoeven we al niet meer te verwachten.

Joe Bonamassa lijkt inmiddels wel uitgesloten met zijn aangekondigde zomertour in de US
Ja verwacht sowieso op de zondag nog een subheadliner. The Waterboys staan daar nu maar is wel mager.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Ja verwacht sowieso op de zondag nog een subheadliner. The Waterboys staan daar nu maar is wel mager.
Die stonden als afsluiter in de tent afgelopen jaar dus ik verwacht ze daar nu weer eigenlijk. K'S Choice, Flogging Molly, Living Collour zijn bv ook nog opties.. Kan alle kanten op......
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
En ook nog een optie: Wolfmother. Die staan op de donderdag van tevoren in Nijmegen. Dus best kans dat ze Bospop er even achteraan plakken denk ik dan...
 

stanley

Playlistbediener
13 feb 2013
16
18
Die stonden als afsluiter in de tent afgelopen jaar dus ik verwacht ze daar nu weer eigenlijk. K'S Choice, Flogging Molly, Living Collour zijn bv ook nog opties.. Kan alle kanten op......
Precies! Al hoewel ik de genoemde namen heel goed voor overdag vindt maar niet subheadliner waardig. 2019 bijvoorbeeld Skunk Anansie als subheadliner. We gaan het zien morgen!
 

stanley

Playlistbediener
13 feb 2013
16
18
En ook nog een optie: Wolfmother. Die staan op de donderdag van tevoren in Nijmegen. Dus best kans dat ze Bospop er even achteraan plakken denk ik dan...
Die kans is zeker groot! Past prima op de eerste dag qua eerder aangekondigde namen
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246
Die stonden als afsluiter in de tent afgelopen jaar dus ik verwacht ze daar nu weer eigenlijk. K'S Choice, Flogging Molly, Living Collour zijn bv ook nog opties.. Kan alle kanten op......
Living Colour staan zaterdag 13 juli op Hellmond Open Air zie ik nu, dat is een half uurtje van Weert vandaan. Zou dus erg logisch zijn voor vrijdag de 12e of zondag de 14e. En dan staan ze 18 juli ook nog in het Openluchtheater in Valkenburg. Ik vind het een erg goede band maar de laatste keer dat ze op Bospop speelden, in 2019, stonden ze wel nogal op de automatische piloot.
 

stanley

Playlistbediener
13 feb 2013
16
18
Living Colour staan zaterdag 13 juli op Hellmond Open Air zie ik nu, dat is een half uurtje van Weert vandaan. Zou dus erg logisch zijn voor vrijdag de 12e of zondag de 14e. En dan staan ze 18 juli ook nog in het Openluchtheater in Valkenburg. Ik vind het een erg goede band maar de laatste keer dat ze op Bospop speelden, in 2019, stonden ze wel nogal op de automatische piloot.
Lijkt mij heel logisch! Vond ze 2019 wel wat tegenvallen maar ze stonden toen ook heel vroeg, rond 13:00 volgens mij, wat ook niet heel erg hielp…
 

Josy

Playlistbediener
7 jun 2023
6
2
Zal het niet KOL zijn die vandaag nieuwe single droppen. Gelijktijdig met de aankondiging van laatste headliner bij Live is Live? Ze staan nu alleen op 18 juli in Duitsland en 4 juli bij de formule 1. Zou wel passend zijn voor de zaterdag.
 

Josy

Playlistbediener
7 jun 2023
6
2
Ik twijfel of ze nog 'te groot' zijn. De kaartverkoop vorig jaar van hun concert Weert was niet overweldigend. Zou wel een (te) snelle terugkeer zijn denk ik ja.
 

stanley

Playlistbediener
13 feb 2013
16
18
Ik twijfel of ze nog 'te groot' zijn. De kaartverkoop vorig jaar van hun concert Weert was niet overweldigend. Zou wel een (te) snelle terugkeer zijn denk ik ja.
Volgens mij 8.000 kaarten verkocht had ik ergens gelezen.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
DI-RECT, RACOON, SON MIEUX EN MEER NAAR BOSPOP
Vandaag maken we het Bospop 2024 programma compleet met de Nederlandse delegatie DI-RECT, Racoon en Son Mieux. Maar ook The Fortunate Sons, Lex Uiting, Mell VF, Smash into Pieces, Boaz en Rival Sons zijn toegevoegd aan ons programma. En daarmee is ons programma voor 2024 rond!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken