Bospop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Even gekeken naar de recente tourdata van de verschillende acts. Dan zet ik voorlopig in op Zucchero, Alice Cooper en Scorpions omdat dat gewoon prima past in de tourschema's. Niet allemaal acts waar ik meteen heel happy van wordt. Persoonlijk hoop ik eens op een Bryan Adams, Duran Duran Van Morrison of Snow Patrol... Maar tot op heden ligt dat gezien de beschikbare info niet voor de hand....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Beth Hart ook weer in de buurt. 1 juli in Duitsland. En met de aankondiging vandaag van Kane op CAS denk ik dat we die hier ook wel kunnen verwachten..
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Billy Gibbons 16 juli Zwitserland. Die komt dus ook wel terug.
Joe Bonamassa nog steeds geen data in de zomer. Ik vrees ervoor dat hij dus niet terug gaat komen voor die afgelaste zondag. Zucchero en Gibbons lijken dat dus wel te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en bas2204

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Billy Gibbons 16 juli Zwitserland. Die komt dus ook wel terug.
Joe Bonamassa nog steeds geen data in de zomer. Ik vrees ervoor dat hij dus niet terug gaat komen voor die afgelaste zondag. Zucchero en Gibbons lijken dat dus wel te doen.
16 juli in Zwitserland is overigens niet Billy in zijn eentje maar compleet ZZ Top. Krijgen we dan misschien compleet ZZ Top als headliner misschien terug?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Dat snap ik, bedoelde meer dat het geen eigen Billy Gibbons optreden is, maar onder de naam ZZ Top met de huidige line-up van ZZ Top dus. Of dat met wat er nog van de band over is een upgrade van subheadliner tot headliner moet betekenen, is dan de vraag
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Dat snap ik, bedoelde meer dat het geen eigen Billy Gibbons optreden is, maar onder de naam ZZ Top met de huidige line-up van ZZ Top dus. Of dat met wat er nog van de band over is een upgrade van subheadliner tot headliner moet betekenen, is dan de vraag
Snap ik ;) Ik zou ze graag eens zien, man die club heeft al heeeeel wat jaren ervaring in de benen.

Op andere forums heb je soortgelijke vragen over; The Prodigy zonder Keith en Linkin Park zonder Chester.
ZZtop is een gevestigde naam, maar volgens mij ook niet erg zeldzaam in de optredens in de buurt?
Lastig in te schalen
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Ik vind het ook lastig. De laatste keer dat ze er waren (2015 o.i.d.) waren ze headliner, maar toen was de band natuurlijk ook nog completer...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
16 juli in Zwitserland is overigens niet Billy in zijn eentje maar compleet ZZ Top. Krijgen we dan misschien compleet ZZ Top als headliner misschien terug?
Staat zo niet vermeld op de site van ZZ Top. Solo ook.niet tenzij je doorklikt op tickets en dan zie je dat het gaat om ZZ top. Als dat echt zo is hebben we denk een headliner te pakken. Die komen niet voor minder...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Staat zo niet vermeld op de site van ZZ Top. Solo ook.niet tenzij je doorklikt op tickets en dan zie je dat het gaat om ZZ top. Als dat echt zo is hebben we denk een headliner te pakken. Die komen niet voor minder...
Op de site van de organisatie in Zwitserland staat ook dat het om ZZ Top zelf gaat. Lijkt me dus inderdaad een nieuwe headliner kandidaat!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Dan zet ik voorlopig in op Zucchero, Alice Cooper Scorpions en ZZ Top.
Begin december kwamen ze met nieuws dus zal ergens volgende week zijn...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Zou geen onaardig setje headliners zijn, maar Bospop kennende komen ze direct met meer namen dan alleen de headliners. Dus ik ben benieuwd. Ik gok ook op een aankondiging volgende week. Vorig jaar was het 6 december. Dit jaar opnieuw?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Toto aangekondigd voor Lucca Summer vandaag... Tourdata vallen nog altijd gunstig voor Bospop
 

gordonshumway

Playlistbediener
19 dec 2018
17
2
Cooper gezien in de 013 enkele jaren geleden. Erg goed. Die mag wel komen.
Ik luister veel naar Kink op de radio. Voor de vernieuwing zou ik Ramkot, Cosmic Debris, The Hives ( maar die zijn op pad met Green Day) en ook Johan en Hozier graag zien.
Maar de namen die ik al gezien heb in alle speculaties hier vind ik ook prima. Scorpions, ZZ Top, allemaal gaaf
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken