Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Lou Gramm en Peter Frampton zijn allebei gestopt met optreden.
Lou Gramm heeft anders nu in februari nog optredens staan en op zijn site staat dat er dit jaar nog nieuwe muziek komt...
Peter Frampton heb je gelijk, die heeft inderdaad net zijn afscheidstour gedaan. Dat had ik over het hoofd gezien
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Lou Gramm heeft anders nu in februari nog optredens staan en op zijn site staat dat er dit jaar nog nieuwe muziek komt...
Peter Frampton heb je gelijk, die heeft inderdaad net zijn afscheidstour gedaan. Dat had ik over het hoofd gezien
Lou Gramm heeft aangegeven incidenteel hier en daar nog eens een optreden te doen. Touren doet hij niet meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Als hij komt dan moet ik echt gaan. Wil heel graag al die Supertramp klassiekers één keer live horen.
Ik kan je Roger Hodgson ook van harte aanbevelen. Ontzettend sympathiek en o zo muzikaal. Meestal doet hij ook wel een zaalshow. Aanrader!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Mooie naam erbij voor de zondag!

Hodgson heeft nog niks aangekondigd, maar is wel inderdaad een trouwe gast op Bospop. Mocht er nog iets worden aangekondigd voor aankomende zomer, is hij zeker een groot kanshebber. Ik denk echter dat hij dit jaar weinig shows zal doen, het is akelig stil.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
dan zal er wel nieuws incoming zijn??
Vorig jaar was er ook een act die zelf al enige weken op zijn eigen site bospop vermeld had staan maar desondanks duurde het toen nog even.
Echter is hier al eerder vermeld dat Bospop in de laatste week van januari met nieuws zou komen.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Het lijkt in ieder geval op een eenmansactie van Gibbons inderdaad, aangezien we geen aankondiging hebben gehad vandaag. Maar wellicht volgt die wel nog in de loop van deze week (of begin volgende week), zoals @graaf1 ons al wist te vertellen
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: PJ en graaf1

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
In de mail die ik gisteren van Bospop kreeg ivm vrijwilligerswerk staat:

"De voorbereidingen voor Bospop 2023 op 7, 8 en 9 juli zijn alweer in volle gang en binnenkort komen er nog een paar leuke nieuwe bandnamen bij."

Binnenkort kan soms nog best lang duren... 😉 maar hopelijk volgende week.
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1 en PJ

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik hoop nog op wat leuks op die Simply Red dag. Wil die best eens een keer zien. Maar Rag ‘N’ Bone Man houd me tegen. Ik mag van mijn KNO arts niet in een straal van 10 KM bij die man in de buurt komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Chris Isaak in Tilburg is geen exclusieve Nederlandse show... Bospop maar doen dan?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
North Sea Jazz aankondiging is altijd interessant om te zien voor Bospop:

Buddy Guy daar op de vrijdag (en op zaterdag dan in Frankrijk), maakt het onwaarschijnlijk dat hij dan op zondag naar Nederland terug komt, dus die kunnen we wel definitief afstrepen.
The Teskey Brothers staan daar op vrijdag en mogen van mij best een dagje door komen naar Weert.
DeWolff & Dawn Brothers op de zaterdag in Rotterdam: ook die mogen Bospop wel een dagje aan doen!
Jacob Banks is van de zaterdag ook nog een leuke boeking, die mag wat mij betreft ook door komen
Van de zondag zijn Benny Sings en Son Little beiden nog wel interessant om eventueel ook naar Bospop door te komen.
Van Morrison op de vrijdag en Tom Jones op zaterdag in Rotterdam, maar ik denk niet dat voor hen nog een mooie plek op Bospop te vergeven is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
North Sea Jazz aankondiging is altijd interessant om te zien voor Bospop:

Buddy Guy daar op de vrijdag (en op zaterdag dan in Frankrijk), maakt het onwaarschijnlijk dat hij dan op zondag naar Nederland terug komt, dus die kunnen we wel definitief afstrepen.
The Teskey Brothers staan daar op vrijdag en mogen van mij best een dagje door komen naar Weert.
DeWolff & Dawn Brothers op de zaterdag in Rotterdam: ook die mogen Bospop wel een dagje aan doen!
Jacob Banks is van de zaterdag ook nog een leuke boeking, die mag wat mij betreft ook door komen
Van de zondag zijn Benny Sings en Son Little beiden nog wel interessant om eventueel ook naar Bospop door te komen.
Van Morrison op de vrijdag en Tom Jones op zaterdag in Rotterdam, maar ik denk niet dat voor hen nog een mooie plek op Bospop te vergeven is.
Gaan The Teskey Brothers echt drie festivals in Nederland spelen? Ze staan ook al in Grolloo op 9 juni. Buddy Guy is echt een gigantisch vette boeking door ze, da's enorm jammer voor Bospop. Benny Sings lekker thuislaten. Voor de rest helemaal met je eens!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
North Sea Jazz aankondiging is altijd interessant om te zien voor Bospop:

Buddy Guy daar op de vrijdag (en op zaterdag dan in Frankrijk), maakt het onwaarschijnlijk dat hij dan op zondag naar Nederland terug komt, dus die kunnen we wel definitief afstrepen.
The Teskey Brothers staan daar op vrijdag en mogen van mij best een dagje door komen naar Weert.
DeWolff & Dawn Brothers op de zaterdag in Rotterdam: ook die mogen Bospop wel een dagje aan doen!
Jacob Banks is van de zaterdag ook nog een leuke boeking, die mag wat mij betreft ook door komen
Van de zondag zijn Benny Sings en Son Little beiden nog wel interessant om eventueel ook naar Bospop door te komen.
Van Morrison op de vrijdag en Tom Jones op zaterdag in Rotterdam, maar ik denk niet dat voor hen nog een mooie plek op Bospop te vergeven is.
Daar gaat wel een kleine overlap in zitten hier en daar. Maar ik verwacht niet van de grote namen. De bovenkant van de affiche op Bospop lijkt me gevuld. Die zullen dan volgende week wel ergens komen met namen verwacht ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken