Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik verwacht voor de zaterdag dat Nile Rodgers voor Porcupine Tree zal staan op het hoofdpodium. LIVE als afsluiter in de tent is prima al hoop ik wel dat ze die iets langer dan 1 uur laten spelen... Maar meestal spelen de acts in de tent maar 1 uur als ik me niet vergis..
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik verwacht voor de zaterdag dat Nile Rodgers voor Porcupine Tree zal staan op het hoofdpodium. LIVE als afsluiter in de tent is prima al hoop ik wel dat ze die iets langer dan 1 uur laten spelen... Maar meestal spelen de acts in de tent maar 1 uur als ik me niet vergis..
In de tent is naar mijn weten inderdaad altijd maar een uurtje. Een na laatste op hoofdpodium is een uur en een kwartier. Headliner is 1,5 - 2 uur
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Zeg, ben ik nou gek, of is Bush stilletjes van de line up verdwenen? Stonden er in eerste instantie op de zaterdag bij, maar nu niks over terug te vinden?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Zeg, ben ik nou gek, of is Bush stilletjes van de line up verdwenen? Stonden er in eerste instantie op de zaterdag bij, maar nu niks over terug te vinden?
Ik dacht dat jij dit topic goed las? ;) Bush mocht nog niet bekendgemaakt worden. Stond alleen op de poster van +LIVE+, maar was voor de rest nergens te zien.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Ligt vooral aan de keuze van de headliner volgens mij. Sting en Kensington hadden afgelopen editie beiden 1:45
klopt, al had Sting er al eerder genoeg van. In mijn herinnering was het de afgelopen jaren meestal 1,5 uur op de mainstage en de afsluiter in de tent een uur. Bij Porcupine tree denk je als snel aan minstens 2 uur, maar of ze dat gaan doen? Wilson hield de vorige keer de aandacht va de massa niet vast. Nouja, we gaan het zien.
 

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat Guy Swinnen in de tribute tent zal optreden...zal dus met muziek van de legendarische Belgische band The Scabs zijn (die in 1990 ook al eens op Bospop stond). Swinnen stond afgelopen paar jaar al een paar keer succesvol in De Bosuil, wordt vast leuk in de tent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Geen idee waar ze de info vandaan halen maar dit staat vermeld op de nederlandse fanclub site van LIVE.

Het optreden op het BOSPOP-festival in Weert is op zaterdag 8 juli 2023 waar ze zullen spelen van 21.00-22.45 uur. Porcupine Tree sluit de dag af.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.217
Geen idee waar ze de info vandaan halen maar dit staat vermeld op de nederlandse fanclub site van LIVE.

Het optreden op het BOSPOP-festival in Weert is op zaterdag 8 juli 2023 waar ze zullen spelen van 21.00-22.45 uur. Porcupine Tree sluit de dag af.
Lijkt me wel een erg lange set voor een sub. Een uur is perfect voor hen om alle hits weg te knallen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Geen idee waar ze de info vandaan halen maar dit staat vermeld op de nederlandse fanclub site van LIVE.

Het optreden op het BOSPOP-festival in Weert is op zaterdag 8 juli 2023 waar ze zullen spelen van 21.00-22.45 uur. Porcupine Tree sluit de dag af.
Dat klinkt als twee uur voor Porcupine Tree, aangezien Sting tot 00.45 speelde. Live afsluiter van het tweede podium en PT begint gelijk daarna?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dat klinkt als twee uur voor Porcupine Tree, aangezien Sting tot 00.45 speelde. Live afsluiter van het tweede podium en PT begint gelijk daarna?
Het tweede podium is bij Bospop de tent en eerlijk gezegd speelt daar een act niet langer dan 1 uur. Hooguit eens een kwartiertje langer maar dat is al uitzonderlijk. Dit geld ook voor de dagafsluiter in de tent. Zo LIVE nu is weggezet qua speeltijd staan ze op het hoofdpodium. Purcupine Tree spelen erna nog dus na LIVE nog een act in de tent en dan pas PT? Bij Bospop wisselen de podiums elkaar af dus nooit 2 acts achter elkaar op hetzelfde podium. Dat wordt nachtwerk dan voor Porcupine Tree. Conclusie. De fanclub zit ernaast qua aanvangstijd denk ik. Misschien speelt LIVE wel 1 uur en 3 kwartier maar dat zal dan eerder zijn. Vanaf 20 uur denk ik. Om 22 uur de afsluiter in de tent en aansluitend om 23 uur Purcupine Tree tot 01:00 uur op het hoofdpodium. Zoiets zal het zijn vermoed ik.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Als Bospop zich houdt aan het format van de afgelopen jaren, speelt Live niet meer dan een uur en een kwartier. Kijkend naar vorig jaar in het programma, is het een na laatste slot op het hoofdpodium van 20:45 tot 22:00. Dus mijn conclusie: de fansite zegt maar wat
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Als Bospop zich houdt aan het format van de afgelopen jaren, speelt Live niet meer dan een uur en een kwartier. Kijkend naar vorig jaar in het programma, is het een na laatste slot op het hoofdpodium van 20:45 tot 22:00. Dus mijn conclusie: de fansite zegt maar wat
Hoelang heeft LIVE gespeeld in 2018? Die speeltijd krijgen ze weer vermoed ik…
zal ook niet langer dan 75 min geweest zijn toen.
 
Laatst bewerkt:

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Volgens mij waren ze toen zelfs maar een uur, want als ik het mij goed herinner waren ze toen zelfs 2 na laatste op het hoofdposium

Edit: even opgezocht. Toen waren ze ook een na laatste op het hoofdpodium met 1 uur en 15 minuten speeltijd
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Mensen die nog iets van geruchten hebben gehoord voor aanvullingen aan het programma? Ik ben een beetje blanco...

Natuurlijk hebben we Bush als sterke aanwijzing, maar verder heb ik niet echt geruchten opgevangen. Als ik snel ga zoeken, zie ik dat Joe Louis Walker samen met Joe Bonamassa de dag na Bospop speelt. Die zou zomaar als kleinere naam toe kunnen worden gevoegd. En als je nog kijkt naar eventuele Nederlandse inbreng, zou een bandje als Orange Skyline misschien nog wel een leuke toevoeging zijn (zonder aanwijzing of dit daadwerkelijk iets is). Maar veel verder kom ik niet.

En aangezien eerder werd gemeld door een gebruiker hier dat eind januari nieuwe namen volgen...
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
Mensen die nog iets van geruchten hebben gehoord voor aanvullingen aan het programma? Ik ben een beetje blanco...

Natuurlijk hebben we Bush als sterke aanwijzing, maar verder heb ik niet echt geruchten opgevangen. Als ik snel ga zoeken, zie ik dat Joe Louis Walker samen met Joe Bonamassa de dag na Bospop speelt. Die zou zomaar als kleinere naam toe kunnen worden gevoegd. En als je nog kijkt naar eventuele Nederlandse inbreng, zou een bandje als Orange Skyline misschien nog wel een leuke toevoeging zijn (zonder aanwijzing of dit daadwerkelijk iets is). Maar veel verder kom ik niet.

En aangezien eerder werd gemeld door een gebruiker hier dat eind januari nieuwe namen volgen...
Die gebruiker, dat was ik ;); en ik ga er nog steeds van uit dat die nieuwe namen er eind januari komen. Heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een grote (oudere) bluesgitarist aan het programma toegevoegd gaat worden; zelf zat ik daarbij aan Billy Gibbons te denken (al staat er op zijn site nog geen tour door Europa in de planning). Joe Louis Walker staat donderdag 13 april in de Bosuil, zou er niet van opkijken als ze die daarna toevoegen aan de line up van Bospop.
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

Gebruikers die dit onderwerp bekijken