Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Billy Gibbons is natuurlijk niet onbekend met Bospop, dus zo'n rare gedachte is het niet.

Ik dacht net zelf nog: met het uitbrengen van dat nummer samen met Nile Rodgers, zouden Kaiser Chiefs geen optie zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Die gebruiker, dat was ik ;); en ik ga er nog steeds van uit dat die nieuwe namen er eind januari komen. Heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een grote (oudere) bluesgitarist aan het programma toegevoegd gaat worden; zelf zat ik daarbij aan Billy Gibbons te denken (al staat er op zijn site nog geen tour door Europa in de planning). Joe Louis Walker staat donderdag 13 april in de Bosuil, zou er niet van opkijken als ze die daarna toevoegen aan de line up van Bospop.
Misschien Buddy Guy?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
canada polite fighting GIF by South Park
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Die afscheidstour kan wel eens Bospop passeren. Staat de 16e in Praag. Past prima in zijn schema.
Ik wist niet eens dat ie naar Europa kwam, ik weet alleen dat ie met zijn laatste tour bezig is en dat ik m graag nog eens zou zien
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Buddy Guy zou ik echt enorm waarderen als die ook nog komt! Maar voor hetzelfde geld, staat die bijvoorbeeld op North Sea Jazz en niet op Bospop. Bij dit soort namen is dat altijd even afwachten
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Buddy Guy zou ik echt enorm waarderen als die ook nog komt! Maar voor hetzelfde geld, staat die bijvoorbeeld op North Sea Jazz en niet op Bospop. Bij dit soort namen is dat altijd even afwachten
Of op allebei, dat gebeurt ook vrij vaak. Was bv ooit de bedoeling met Lionel Riche EDIT: kan qua data niet zie ik. Althans, dan zou Buddy 3 dagen op een rij spelen inclusief verplaatsing naar Praag.
 
Laatst bewerkt:

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Of op allebei, dat gebeurt ook vrij vaak. Was bv ooit de bedoeling met Lionel Riche EDIT: kan qua data niet zie ik. Althans, dan zou Buddy 3 dagen op een rij spelen inclusief verplaatsing naar Praag.
Nee hoor, Praag staat een weekend na Bospop en North Sea Jazz. Dus dan zou het allemaal zeker nog kunnen. Ik ben in ieder geval enorm benieuwd!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nee hoor, Praag staat een weekend na Bospop en North Sea Jazz. Dus dan zou het allemaal zeker nog kunnen. Ik ben in ieder geval enorm benieuwd!
Nu zou ik me wel kunnen voorstellen dat iemand van zijn leeftijd liever lekker binnen speelt. Ik was trouwens NSJ helemaal vergeten. Die moeten ook nog komen met hun line up.... Daar zitten idd vaak wel 1 of 2 namen bij die ook op Bospop staan.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Dan wordt het lastiger, maar niet onmogelijk. Zie dat hij in zijn Amerikaanse tour ook regelmatig meerdere dagen op een rij op verschillende locaties speelt. Als hij zaterdag in Frankrijk speelt, is op vrijdag of zondag in Weert niet compleet uitgesloten
 

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
Die afscheidstour kan wel eens Bospop passeren. Staat de 16e in Praag. Past prima in zijn schema.
Het zou gaan om een grote naam van rond de 72 jaar, vandaar dat ik bij Billy Gibbons uitkwam; zou er niet van opkijken als Buddy Guy ook op Bospop komt (jaaaren terug al eens de tent van Bospop zien platspelen).
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Of wordt het toch Mike & the Mechanics (Mike Rutherford is ook rond die leeftijd)?
Of Lou Gramm?
Of Peter Frampton?
Of Peter Gabriel?
Of Steve Hackett?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Of wordt het toch Mike & the Mechanics (Mike Rutherford is ook rond die leeftijd)?
Of Lou Gramm?
Of Peter Frampton?
Of Peter Gabriel?
Of Steve Hackett?
Lou Gramm en Peter Frampton zijn allebei gestopt met optreden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken