Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
Ik ben vooral benieuwd hoe lang ze gaan spelen. Drie uur zal het niet worden, maar mag hopen dat het zeker wel twee uur wordt en misschien wel meer.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik ben vooral benieuwd hoe lang ze gaan spelen. Drie uur zal het niet worden, maar mag hopen dat het zeker wel twee uur wordt en misschien wel meer.
Bij Bospop is de headliner meestal 1,5 tot 2 uur (afhankelijk van vooral de band zelf).
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Porcupine Tree had nog niet veel festivals staan. Zieke naam voor Bospop. Al ben ik wel benieuwd hoe dat gaat passen met mensen die natuurlijk geen hits van hun kennen. Gezelligheid is ook key op Bospop.

In ieder geval een leuke zaterdag!
Vorige keer leverde het volgens mij wel een flinke leegloop op. Ik stond redelijk vooraan maar liep na afloop zo ongeveen een leeg veld in richting uitgang.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Vorige keer leverde het volgens mij wel een flinke leegloop op. Ik stond redelijk vooraan maar liep na afloop zo ongeveen een leeg veld in richting uitgang.
Zal nu ook wel zo zijn. De vaste stamgasten en Skyradio bezoekers haken heel snel af en vervolgens spelen ze voor een kleiner maar dedicated gezelschap. Goede deal!
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Zal nu ook wel zo zijn. De vaste stamgasten en Skyradio bezoekers haken heel snel af en vervolgens spelen ze voor een kleiner maar dedicated gezelschap. Goede deal!
Voor de fans zeker, maar omzettechnisch lijkt het me aan de bar een mindere deal, maar goed, daar zal de organisatie wel rekening mee hebben gehouden.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Jammer dat Porcupine Tree op Bospop staat. Ga denk ik liever een stukje verder richting Bonn om ze gewoon in een eigen outdoor concert te zien. Ze krijgen hier waarschijnlijk minder speeltijd en de rest van de lineup op die zaterdag is ook niet veel soeps.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hoeveel acts kunnen we nog verwachten? De volgende namen verwacht ik overigens pas in januari/februari
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
M'n Bospop-groep vindt deze eerste drop mmm, maar ik vind er toch wel mooie dingen tussen zitten (oa Simply Red, Young Gun Silver Fox en Porcupine Tree nog nooit gezien).
Wel veel op herhaling, lijkt natuurlijk ook zo door 2 gemiste festival jaren dat Chic, Live, Rowwen Heze en Zucchero nog niet zo lang geleden lijkt...
Zelf ben ik 'n beetje Di-Rect en Son Mieux moe, maar imo nog altijd beter dan een Rondé of Blof ☺️😉
In de volgende worp zullen er nog wel wat dames bijkomen want die zijn nu wel sterk in de minderheid, hoop nog steeds op Blondie...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Een volledige dag was op Bospop altijd 13 acts (op zaterdag en zondag). De vrijdag is wat meer gissen maar reken op ongeveer 10. Dat betekent totaal 36 acts. Dus tel maar uit...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik ben vooral benieuwd hoe lang ze gaan spelen. Drie uur zal het niet worden, maar mag hopen dat het zeker wel twee uur wordt en misschien wel meer.
Gezien hun positie op de affiche zijn ze gewoon de headliner van de zaterdag achter +LIVE+. Dus ik zou rekenen op zeker 2 uur.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
In de volgende worp zullen er nog wel wat dames bijkomen want die zijn nu wel sterk in de minderheid, hoop nog steeds op Blondie...
Ik zie Blondie niet meer komen. Die komt niet voor minder als headliner en die zijn nu bekend voor alledrie de dagen lijkt me. Zelf hoop ik dat ze van nederlandse inbreng Krezip nog toevoegen.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Ik zie Blondie niet meer komen. Die komt niet voor minder als headliner en die zijn nu bekend voor alledrie de dagen lijkt me. Zelf hoop ik dat ze van nederlandse inbreng Krezip nog toevoegen.
Je hebt gelijk, ik las idd ergens dat dit de 3 headliners zijn en de bovenkant van het affiche zit al aardig vol, Blondie past er helaas dan niet meer bij...
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
132
101
"Nieuw dit jaar is het extra podium in de 24-uurs tent waar op vrijdag o.a. Fiep, Aynsley Lister, Musest en Physical Graffiti optreden, op zaterdag spelen hier Baby Killed the Roses, Black Bottle Riot, Ten Times a Milion en de legendarische Ray Wilson. Zondag is het de beurt aan Made in Purple, The Damn Truth, SRV Undercover en Legends of Springsteen."
Eey FIEP, nice
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Gezien hun positie op de affiche zijn ze gewoon de headliner van de zaterdag achter +LIVE+. Dus ik zou rekenen op zeker 2 uur.
headliners krijgen meestal 1,5 uur. Sting vorig jaar overigens een kwartier meer, maar dat gebruikte hij niet. In mijn herinnering had Steven Wilson vorige keer ook geen langere set dan gebruikelijk.
De definitieve tijden laten meestal nog wel een tijdje op zich wachten, we gaan het zien.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Blondi headliner? Nee joh. Die heb ik wat jaren geleden op TW Classic voor Bruce gezien rond 15 uur. Die komen echt wel voor minder opdraven
Inderdaad, op het Engelse Lytham en Isle of Wight staat ze als sub geprogrammeerd... Dus nog zeker een optie..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken