Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Even off topic maar ik snap echt niet dat ze dat niet nieuw leven hebben ingeblazen. Gewoon een dag met allemaal oude PP Classic bands. Net zoiets als Werchter. Dat zou best lopen volgens mij....
Absoluut. Ik kan mij nog een editie herinneren met The Cult en Gary Moore. Echt een prima programma en fijne gemoedelijke sfeer. Toen had je Bospop, Pinkpop Classic en Arrow Classic Rock festival. Alle drie toch voldoende volk, maar blijkbaar niet rendabel genoeg.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Bryan Adams heeft een eerste festival bekend gemaakt eind april in Amerika. Is dit een voorbode voor de maanden erna? Hij doet de laatste jaren enkel nog arena's dus wordt wel weer eens tijd voor tour langs de festivals.....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ook Pet Shop Boys komen eerste data in the UK voor eind juni. In mijn ogen, al heb ik er weinig mee, kanshebber voor Bospop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Het begint toch langzaam wel weer te kriebelen moet ik zeggen. Al laat de eerste officiële aankondiging waarschijnlijk nog wel op zich wachten tot december, zal de blik na Festifallz komend weekend wel langzaam weer op Bospop komen te liggen.

Ik ben benieuwd hoe die extra donderdag erbij is bevallen en of dat ook een vervolg gaat krijgen, of dat we weer "gewoon" naar de 3 weekenddagen gaan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik ben benieuwd hoe die extra donderdag erbij is bevallen en of dat ook een vervolg gaat krijgen, of dat we weer "gewoon" naar de 3 weekenddagen gaan.
Ik had stiekem gehoopt dat ze Depeche Mode op die donderdag hadden gezet maar helaas....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik had stiekem gehoopt dat ze Depeche Mode op die donderdag hadden gezet maar helaas....
Ik weet nog niet of de donderdag zal vervallen. Misschien komt die wel weer terug, of blijft het bij een eenmalige actie vanwege het jubileum. Ik weet het in ieder geval nog niet en ik heb ook nog niets gehoord/gelezen hierover.

Oh, je bedoeld dat Depeche Mode op zich geen optie meer is na hun touraankondiging. Verkeerd begrepen...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Gisteren bij FestiFallz gewerkt (was erg gezellig), helaas kon niemand mij iets vertellen over line-up Bospop... Wel dat het bij 3 dgn blijft.
Waarschijnlijk was dit ook de laatste x FestiFallz...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
In ieder geval is het al info dat het dit jaar weer gewoon de 3 dagen is.

Maar waarom is het de laatste keer FestiFallz? Niet genoeg animo? Of wil de organisatie zich toeleggen op alleen Bospop?
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Eerste festival voor Joe Bonamassa 13 juli in Duitsland. Dat past dus prima voor Bospop!
was 1 van de redenen voor mij om voor 2020 destijds dagkaart te kopen...

dus laat maar komen, dan ben ik er weer een dagje bij in 2023 waarschijnlijk
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Maar waarom is het de laatste keer FestiFallz? Niet genoeg animo? Of wil de organisatie zich toeleggen op alleen Bospop?
Ik zei waarschijnlijk laatste keer 😉
Kaartverkoop viel behoorlijk tegen: vr 1600, za ca 3500, zo weet ik niet. Het was vnl 'n Weerter feestje van jong tot oud.
De tentgrootte was de helft van 2022, op zaterdag was het aardig vol. Het terrein was ook 'n stuk kleiner opgezet.
Hebben behoorlijk verlies gedraaid.
Maar op fb las ik toch ook weer tot op Bospop of FestiFallz 2023, dus we zullen zien...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zal nog wel even duren voor we de eerste namen hier krijgen. Meestal worden ze pas wakker in december....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken