Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
The Who hebben bevestigd volgend jaar een UK tour te doen. Dit jaar touren ze door Amerika.
Zou me niets verbazen als daar data in Europa bij zitten. Ideale headliner voor Bospop vind ik persoonlijk.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
The Who hebben bevestigd volgend jaar een UK tour te doen. Dit jaar touren ze door Amerika.
Zou me niets verbazen als daar data in Europa bij zitten. Ideale headliner voor Bospop vind ik persoonlijk.
Dan zou ik zeker een dagkaart overwegen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Zou inderdaad erg gaaf zijn voor Bospop. Al weet ik niet zeker of Bospop genoeg budget heeft voor zo'n act.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zou inderdaad erg gaaf zijn voor Bospop. Al weet ik niet zeker of Bospop genoeg budget heeft voor zo'n act.
Het ligt er maar net aan waar Mojo ze wil neerzetten en wat The Who zelf willen. Maar normaal gezien lukt het ze wel om de Ziggo Dome te vullen. Datzelfde aantal trekken ze ook op Bospop. Zou een Sting LR Madness Simple Minds Toto John Fogerty veel goedkoper zijn???
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
Het ligt er maar net aan waar Mojo ze wil neerzetten en wat The Who zelf willen. Maar normaal gezien lukt het ze wel om de Ziggo Dome te vullen. Datzelfde aantal trekken ze ook op Bospop. Zou een Sting LR Madness Simple Minds Toto John Fogerty veel goedkoper zijn???
The Who is een stuk exclusiever dan de hierboven genoemde namen. Het zou een stunt voor Bospop zijn als het lukt..
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
The Who zou inderdaad wel heel vet, maar ook best een stunt zijn! Ik ben wel benieuwd hoe ze het vorm gaan geven. Enige relatief zekerheidje lijkt me wel dat Lionel Richie in komt halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
The Who zou inderdaad wel heel vet, maar ook best een stunt zijn! Ik ben wel benieuwd hoe ze het vorm gaan geven. Enige relatief zekerheidje lijkt me wel dat Lionel Richie in komt halen.
Richie zou wel fijn zijn.
ik heb het idee dat Depeche Mode ook perfect is als hoofdact voor Bospop 2023, de rol van Sting in 2022 dus
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Als MOJO slim is, zetten ze Depeche Mode in Limburg of in ieder geval in het Oosten van het land neer. Depeche Mode is nog altijd gigantisch in Duitsland met een grote aanhang en diverse fanclubs. Ik vind het zelf overigens ook wel fijn om ze een keer in de buurt te zien.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Ze doen op hun facebook heel vaak terug blikken op concerten uit het verleden dus zo bijzonder is dit ook niet....Zou er niet te veel achter zoeken.
Ik hoop het in ieder geval. Hebben we ze gelukkig niet op Pinkpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken