Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Lionel Richie bevestigd voor festival in the UK komende zomer. Die komt dus terug..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Op hetzelfde festival, Lytham festival, staan trouwens ook Jamiroquai Kim Wilde Blondie....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Het lijstje headliners kanshebbers tot nu toe ivm andere data in UK rond Bospop....
Lionel Ritchie
Blondie
Joe Bonamassa
Jamiroquai
Pet Shop Boys
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Gloaming

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
595
568
Ik z
Het lijstje headliners kanshebbers tot nu toe ivm andere data in UK rond Bospop....
Lionel Ritchie
Blondie
Joe Bonamassa
Jamiroqua

Ik zou Def Leppard en Kim Wilde ook nog wel kunnen waarderen op Bospop.
Jamiroquai vond ik in 2019 op PP behoorlijk tegenvallen maar zou idd wel op BP passen.

Paolo Nutini te groot voor Bospop?
Zou ik anders ook een mooie naam vinden...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Ik zou Def Leppard en Kim Wilde ook nog wel kunnen waarderen op Bospop.
Jamiroquai vond ik in 2019 op PP behoorlijk tegenvallen maar zou idd wel op BP passen.

Paolo Nutini te groot voor Bospop?
Zou ik anders ook een mooie naam vinden...
Nutini vind ik nou niet echt een naam voor Bospop... Def Lappard gaat hem niet worden. Staan bv in België op Graspop... Kim Wilde is typisch zo'n naam die Bospop wel kan hebben.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Eerste tourdata ook voor Scorpions in juni in Europa. Weer een kanshebber.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Eerste tourdata ook voor Scorpions in juni in Europa. Weer een kanshebber.
Zou een stunt zijn, hebben al minstens 15 jaar niet op een nederlands festival gestaan. Denk dat ze eerder naar Ziggo of Ahoy komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Zou een stunt zijn, hebben al minstens 15 jaar niet op een nederlands festival gestaan. Denk dat ze eerder naar Ziggo of Ahoy komen.
Zou bij Blondie ook een stunt zijn. Laatste keer NL was Paradiso 2014.
Voor de rest bijna altijd alleen maar Amerika en UK. Een hele enkele keer incidenteel op het Europese vaste land...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Klinken wel allemaal als mooie namen. Ik ga er wel als relatief zekerheidje van uit dat Lionel Richie komt inhalen, dus één headliner lijkt me daarmee wel in te vullen. Blijven twee spots over en dan zou ik zelf Scorpions en Joe Bonamassa samen met Richie wel een erg mooi trio vinden!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Klinken wel allemaal als mooie namen. Ik ga er wel als relatief zekerheidje van uit dat Lionel Richie komt inhalen, dus één headliner lijkt me daarmee wel in te vullen. Blijven twee spots over en dan zou ik zelf Scorpions en Joe Bonamassa samen met Richie wel een erg mooi trio vinden!
Ondertussen heeft Lionel Richie vandaag heel veel shows bekend gemaakt. Staat op 6 juli in Spanje en 8 juli in Portugal. Dus ik gok op Bospop 9 juli dan?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Ondertussen heeft Lionel Richie vandaag heel veel shows bekend gemaakt. Staat op 6 juli in Spanje en 8 juli in Portugal. Dus ik gok op Bospop 9 juli dan?
Of door 8 juli juist uitgesloten?

Zie wel een groot gat voor Pinkpop weekend 🤔
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Mark's Kal

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.526
10.929
Nou doe dan maar Porcupine Tree op die headline spot op Bospop. Werd gesuggereerd op het BKS forum althans. Wat vinden de Bospoppers hier van dat idee?
Je hoort me ook niet klagen als dat gebeurt, alleen zie ik het totaal niet gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.526
10.929
In 2015 stond Steven Wilson nog als headliner op Bospop, dus wie weet. Bospop is daarna wel echt bizar slecht geworden qua programmering.
Ik wil net zeggen... Bospop van toen is totaal niet meer te vergelijken met vandaag de dag. Maar het rijtje Melissa Etheridge --> Fish --> Gary Clark Jr. --> Ed Kowalzyck --> Caro Emerald --> ZZ Top op die zaterdag klinkt wel lekker. Zelfde geldt eigenlijk voor Black Label Society --> Danko Jones --> Jools Holland --> Europe --> Thunder --> Dream Theater --> Anathema --> Steven Wilson op de zondag. Hmm... Geef mij maar 2015 ;)

Al hoewel, ik vind Kensington als headliner best een sterke boeking.
 
Laatst bewerkt:

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
595
568
Ik zou het zeker wel toejuichen weer eens wat stevigere acts op Bospop, maar het lijkt wel of ze de laatste jaren ook steeds meer de poppy-kant op gaan...

Ik hoor hier in de contreien ook geluiden over Duran Duran, ik weet alleen niet waar die op gebaseerd zijn, was ik vroeger behoorlijk fan van dus mogen van mij wel komen... 😊
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Of door 8 juli juist uitgesloten?

Zie wel een groot gat voor Pinkpop weekend 🤔
Oké wat me net te binnen schiet is dat Lionel Richie ook naar North Sea Jazz zou komen. Gezien de data die we nu hebben zal of Bospop of NSJ zijn afgevallen. Of nog erger misschien wel helemaal niet in Nederland......
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken