Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nog wel wat foutjes links en rechts. Zo staat Paul Carrack in de app op vrijdag en op de site voor de zaterdag.......
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Ik zie op de plattegrond dat er dit jr ook 'n silent disco is en rechts bij de tent ook 'n food En chill corner. Ben benieuwd.
Consumpties 3€, dus dat valt mee.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Nog wel wat foutjes links en rechts. Zo staat Paul Carrack in de app op vrijdag en op de site voor de zaterdag.......
Ja, dwars door Cory Henry heen op de vrijdag..... ;-) en Zaterdag een lange pauze op de mainstage. Er zal wel ergens een vlaggetje verkeerd staan...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik zie het ook. Het terrein lijkt inderdaad wat aangepast. Extra eetplaats naast de grote tent lijkt mij een goede vernieuwing. Spreid de eters over meer plaatsen op het terrein.

En de camping lijkt nog wel min of meer op dezelfde plaats naar mijn idee, alleen de in/uitgang lijkt wat verschoven. En de invalidecamping lijkt voor een deel op de voormalige parkeerplaats voor de camping te liggen.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
. Ik doelde op de tentencamping, die staat niet meer op de plattegrond, maar de looproute loopt naar achter de mainstage. Voorheen de camping heet nu bospop resort.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik zie het ook. Het terrein lijkt inderdaad wat aangepast. Extra eetplaats naast de grote tent lijkt mij een goede vernieuwing. Spreid de eters over meer plaatsen op het terrein.

En de camping lijkt nog wel min of meer op dezelfde plaats naar mijn idee, alleen de in/uitgang lijkt wat verschoven. En de invalidecamping lijkt voor een deel op de voormalige parkeerplaats voor de camping te liggen.
Het terrein is mag ik hopen iets groter geworden. En dan bedoel ik niet het voorstuk waar de 24 uurs tent staat maar het festivalterrein na de toegangscontrole. Kan me nog herinneren van een paar jaar geleden dat het echt heel erg druk was. Hoorde je toen veel mensen over klagen...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
. Ik doelde op de tentencamping, die staat niet meer op de plattegrond, maar de looproute loopt naar achter de mainstage. Voorheen de camping heet nu bospop resort.
Oh, ik zie het nu. Ik zag het resort ook aan voor de standaard camping. Dan ben ik benieuwd hoe het terrein vorm heeft gekregen inderdaad...

Het terrein is mag ik hopen iets groter geworden. En dan bedoel ik niet het voorstuk waar de 24 uurs tent staat maar het festivalterrein na de toegangscontrole. Kan me nog herinneren van een paar jaar geleden dat het echt heel erg druk was. Hoorde je toen veel mensen over klagen...
Daar heb ik nooit echt last van gehad moet ik zeggen. Erger was de hinder van de wachtrijen voor de etenskraampjes moet ik zeggen. Die zorgden voor veel meer overlast en lastige doorstroming.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Oh, ik zie het nu. Ik zag het resort ook aan voor de standaard camping. Dan ben ik benieuwd hoe het terrein vorm heeft gekregen inderdaad...


Daar heb ik nooit echt last van gehad moet ik zeggen. Erger was de hinder van de wachtrijen voor de etenskraampjes moet ik zeggen. Die zorgden voor veel meer overlast en lastige doorstroming.
Klopt inderdaad. De achterzijde van het terrein was veel te druk en daar werd veel over geklaagd. Je verwoord het beter. Dus eigenlijk zouden ze het terrein wat groter/breder moeten maken. Zeker aan die zijde waar alle etenskraampjes staan.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Beter spreiding zou fijn zijn inderdaad, was de vorige keer echt te druk. Nu hopelijk (voor mijn vrouw) ook een goede spreiding van de vegetarische opties.....
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Benieuwd hoe deze aanpassingen gaan uitpakken. De korte looproute vanuit de camping naar het festivalterrein was juist erg prettig.

Bospop resort is stukken groter geworden voor de komende editie. De afgelopen editie was dit slechts 1/3e van het terrein zoals dit nu is aangegeven.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Gisteren m'n (werk)spullen opgehaald dus ik ben er helemaal klaar voor!
Heb er zin in en de weersvooruitzichten zijn ook prima.

Plannen we nog 'n meeting?
 
  • Leuk
Waarderingen: Camping2 en Lion

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik kijk er inmiddels ook wel al enorm naar uit. Vanaf donderdagmiddag lekker op de camping en dan alleen nog maar genieten
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
capaciteit ongeveer 25.000 ( a 30.000 ? )

verwacht:
losse donderdag bij Kings of Leon, ongeveer 10.000 kaarten verkocht.
vrijdag, 15.000 op de eerste festival dag.
zaterdag drukste dag verwacht, 25.000.
zondag, zo'n 20.000 verkochte kaarten.

Via 1Limburg :
https://www.1limburg.nl/nieuws/1779712/bospop-zaterdag-het-drukst-25000-kaarten-verkocht
Capaciteit is meen ik inderdaad max 30.000. Die zaterdag zit dus ver tegen uitverkocht aan. Vind die dag ook wel het beste programma.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken