Bospop 2016

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Moeilijk te voorspellen. Sting zou kunnen of John Fogerty.
Scorpions is denk ik ook wel een reële optie maar nogmaals het blijft lastig om bij dit soort festivals de headliners te voorspelen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Vandaag het nieuws dat Sting samen met Peter Gabriel op tour gaat door Amerika in Juni en Juli. Hierna start de solo zomertour door Europa van Sting. Hij is dus zeker niet op Bospop.

http://www.sting.com/news/title/sting-peter-gabriel-rock-paper-scissors-19-city-tour-kicks-off-june-21st-in-columbus-oh/

 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Deze namen ben ik ook nog ergens tegengekomen... Dinsdag komen er nieuwe namen, wat zullen we kunnen verwachten qua headliners?

Heart (3 juli nog in de UK, 14 juli in US)
Roxette (o.a. in België en Duitsland in juli)
Deep Purple (ook in Europa, maar hebben 8 en 9 juli al optredens, dus kleine kans lijkt mij)
Foreigner (15 juli in Manchester)
Status Quo (9 juli in Engeland)
Uriah Heep
Scorpions
Alice Cooper
Whitesnake
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Het gerucht voor Heart wordt wel groter...

http://www.heartlinker.nl/?page_id=3315

Die zouden de zaterdag dan kunnen headlinen en ik zie net dat Staus Quo dat voor de zondag zou kunnen doen........ Maar heb daarbij wel over het hoofd gezien dat ze eind mei ook al in Nederland optreden. dat maakt de kans op hen toch wat kleiner denk ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Land Graaf wrote:
+ CARLOS SANTANA

Meer namen om 10.00 uur vandaag.


Is al een leuke afsluiter voor Bospop.

Maarrrr, dit valt dan weer tegen imo
De organisatie schuift daarom de populaire Nederlandse rockband Kensington door als afsluiter van de 36e editie. Wellicht dat die keuze ingegeven is door de noodzakelijke wens van de Stichting Bospop om het festival enigszins een jongere uitstraling te geven.
http://www.1limburg.nl/carlos-santana-terug-naar-bospop-weert
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
DennisvdBr wrote:
Land Graaf wrote:
+ CARLOS SANTANA

Meer namen om 10.00 uur vandaag.


Is al een leuke afsluiter voor Bospop.


Maarrrr, dit valt dan weer tegen imo

De organisatie schuift daarom de populaire Nederlandse rockband Kensington door als afsluiter van de 36e editie. Wellicht dat die keuze ingegeven is door de noodzakelijke wens van de Stichting Bospop om het festival enigszins een jongere uitstraling te geven.

http://www.1limburg.nl/carlos-santana-terug-naar-bospop-weert
Santana en zijn latinrockband spelen zondag 10 juli op Bospop. Opmerkelijk genoeg niet als afsluiter van het festival, maar als voorlaatste act.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Echt......Carlos Santana speelt voor Kensington.....Die luitjes van Kensington mogen nog niets de schoenen poetsen van Carlos Santana.

Het is Bospop.......dat heeft geen jongere uitstraling nodig. Ik snap die programmeurs ook niet..iedere fucking braderie heeft Kensington al...of heeft Kensington al gehad.


 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Echt……Carlos Santana speelt voor Kensington…..Die luitjes van Kensington mogen nog niets de schoenen poetsen van Carlos Santana.

Het is Bospop…….dat heeft geen jongere uitstraling nodig. Ik snap die programmeurs ook niet..iedere fucking braderie heeft Kensington al…of heeft Kensington al gehad.

Niet te geloven zeg! Niet goed bezig daar in Weert....
Wat betreft Kensington daar krijg ik zo langzaam echt zwaar de kriebels van.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
bcmrmaybe wrote:
Echt……Carlos Santana speelt voor Kensington…..Die luitjes van Kensington mogen nog niets de schoenen poetsen van Carlos Santana.

Het is Bospop…….dat heeft geen jongere uitstraling nodig. Ik snap die programmeurs ook niet..iedere fucking braderie heeft Kensington al…of heeft Kensington al gehad.


Niet te geloven zeg! Niet goed bezig daar in Weert….
Wat betreft Kensington daar krijg ik zo langzaam echt zwaar de kriebels van.

Kleine (correctie) aanvulling. Keningston is afsltuiter op de 9e (zaterdag) en Santana sub op de 10e (zondag).
o wacht, wel dus...
maar even de lineup afwachten straks??
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
+ Nena, Roxette, Selah Sue, Flogging Molly, Trixie Whitley, Eisbrecher, CC Smugglers, Def Americans en Walter Trout
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Gelukkig hebben ze Flogging Molly nog masr voor de rest vind ik het nog niet geweldig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik vind het wel een leuk lijstje hoor.
Vooral Nena, Walter Trout, Flogging Molly, Eisbrecher, Roxette en Trixie Whitley vind ik geen slecht begin hoor.
http://www.bospop.nl/nieuws/tien-nieuwe-namen-voor-bospop-met-o-a-santana-selah-sue-roxette-en-nena/
 

Yakkslapper

Playlistbediener
17 okt 2015
20
0
Op de site zelf staat dus wel dat Santana de headliner van de zondag is en dat Kensington ook op de zondag speelt.
"Op zondag 10 juli is niemand minder dan gitaarlegende SANTANA de headliner. "
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Had je dan verwacht dat Kensington headliner zou zijn? Dat meen je toch niet serieus?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Management van Santana heeft zelf ervoor gekozen om als voorlaatste op te treden, aldus de Limburger. Reden zou zijn om te voorkomen dat bezoekers al eerder het terrein verlaten terwijl zijn show nog bezig is. Kensington erna dus als afsluiter idd.
Er wordt ook aangegeven dat Santana de enige grote retro-act is die in juli op Bospop te zien is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken