Best Kept Secret 2026

Ik blijf me verbazen over al die mensen die het hebben over 'vroeg uit de veren' en 13.15 :) Zelfs voordat ik iedere ochtend rond 06.30 wakker werd van jonge kinderen, kon ik op festivals echt niet tot later dan 09.00 uitslapen. Ik ben ergens wel jaloers op iedereen die dat wel kan, maar anderzijds vind ik die eerste twee uur op een vrijwel leeg festivalterrein ook altijd echt heerlijk.
Same haha. Ik vind die ochtenden zo vaak verloren voor de eerste band/artiest begint. Altijd de 1e persoon bij de koffiekraam 😅
 
Same haha. Ik vind die ochtenden zo vaak verloren voor de eerste band/artiest begint. Altijd de 1e persoon bij de koffiekraam 😅
Daarom vind ik het op Lowlands zo prettig dat je al vanaf 11:00 een (soort van) programma hebt.
Kan je van 09:00 tot 11:00 op de camping zijn, langer dan dat hoeft van mij ook niet.
 
  • Leuk
  • 100
Waarderingen: koekebakker en AngieH
Ik blijf me verbazen over al die mensen die het hebben over 'vroeg uit de veren' en 13.15 :) Zelfs voordat ik iedere ochtend rond 06.30 wakker werd van jonge kinderen, kon ik op festivals echt niet tot later dan 09.00 uitslapen. Ik ben ergens wel jaloers op iedereen die dat wel kan, maar anderzijds vind ik die eerste twee uur op een vrijwel leeg festivalterrein ook altijd echt heerlijk.
Ik vind het op BKS even leuk om wat te relaxen aan het strand, of beetje te niksen aan mijn tent (is ook wel omdat het zo'n fijne campingplek is). Dus ik ga echt enkel naar de weide als er iets is wat ik wil zien. Zo ga ik op zaterdag waarschijnlijk pas naar de weide voor Weval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ferraroo en yannickd
Ik blijf me verbazen over al die mensen die het hebben over 'vroeg uit de veren' en 13.15 :) Zelfs voordat ik iedere ochtend rond 06.30 wakker werd van jonge kinderen, kon ik op festivals echt niet tot later dan 09.00 uitslapen. Ik ben ergens wel jaloers op iedereen die dat wel kan, maar anderzijds vind ik die eerste twee uur op een vrijwel leeg festivalterrein ook altijd echt heerlijk.
Mooiste uurtjes! Nou ja, dat ook weer niet. Maar het is zó satisfying om vanaf een picknickbank het festival tot leven te zien komen. Koreaans ontbijtje erbij, of whatever. Klein katertje als gedeelde smart aan tafel, en ook de kriebelende voorpret van een nieuwe dag in het paradijs. Geeft ook prachtige gesprekken.
 
Wat vindt men hier van de nieuwe Yard act single? Hij is imo lekker duister en zwaar, zou bijna voor iets van Viagra Boys doorkunnen...
Erg fijn. Zou ook wel lekker zijn als ze deze sound toepassen op het gehele nieuwe album. Eerste twee albums vind ik heel fijn hoor, maar even iets duisters tussen door is ook erg lekker.
 
  • Pray
Waarderingen: Jonathan de Regt
Vandaag is de nieuwe plaat van Aldous Harding uit! Ik hoop dat ze AirPlay op de radio etc krijgt,
Verdient ze wel. Vera Siemons zal dit toch wel gaan draaien bij Vera on Track? Lekker album in ieder geval, die openingssong is ook killer.

Train on the Island doet me overigens wel heel erg aan Teardrop van Massive Attack denken.
 
Laatst bewerkt:
Even uit een ander topic overgenomen hoor, maar dit maakt mijn clash tussen Tropical Fuck Storm en Wolf Alice wel een stukje lastiger. Ik wilde eigenlijk naar TFS gaan, maar Wolf Alice klinkt live ook wel heel goed.
Ik raad je Wolf Alice echt heel erg aan. Zo'n fijne, sympathieke en bovenal steengoede liveband!

Fijne festivalsetlist trouwens, met ook oude knallers als Bros, Yuk Foo, Play the Greatest Hits en Smile ❤️‍🔥
 
Even uit een ander topic overgenomen hoor, maar dit maakt mijn clash tussen Tropical Fuck Storm en Wolf Alice wel een stukje lastiger. Ik wilde eigenlijk naar TFS gaan, maar Wolf Alice klinkt live ook wel heel goed.
Geniale live opname dat. Alleen jammer dat er zo weinig van My Love is Cool gespeeld wordt. Wat mij betreft toch veruit hun beste plaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: AngieH
Ik raad je Wolf Alice echt heel erg aan. Zo'n fijne, sympathieke en bovenal steengoede liveband!
Ja komen erg goed over. Enige grote probleem van de clash, is dat Tropical Fuck Storm, qua sound wel echt veel meer in mijn straatje ligt en ik dat ook sneller opzet thuis.
 
Ja komen erg goed over. Enige grote probleem van de clash, is dat Tropical Fuck Storm, qua sound wel echt veel meer in mijn straatje ligt en ik dat ook sneller opzet thuis.
Sowieso een kloteclash natuurlijk. Wat je ook zal kiezen, het zal ongetwijfeld beide vet worden😊
 
Ja komen erg goed over. Enige grote probleem van de clash, is dat Tropical Fuck Storm, qua sound wel echt veel meer in mijn straatje ligt en ik dat ook sneller opzet thuis.
Ik hak de knoop door (zit met dezelfde clash): wij gaan naar TFS, AngieH en Tinus101 gaan los bij WA en we zien elkaar daarna bij de sushi bar voor de evaluatie ;-)
 
  • On fire
Waarderingen: AngieH
Ik hak de knoop door (zit met dezelfde clash): wij gaan naar TFS, AngieH en Tinus101 gaan los bij WA en we zien elkaar daarna bij de sushi bar voor de evaluatie ;-)
Het beste optreden betaald de sushi (dat wordt ruzie maken). Daarna wel weer snel door naar ghostwoman
 
  • Cool
Waarderingen: AngieH
Sowieso een kloteclash natuurlijk. Wat je ook zal kiezen, het zal ongetwijfeld beide vet worden😊
TFS overlapt dan ook nog een kwartier met Nation of Language en tegelijkertijd met TFS en Wolf Alice speelt dan ook nog Midrift in the Casbah.
Ik ben voorlopig van plan om Nation of Language en Wolf Alice allebei helemaal mee te pakken.

Even daarvoor is Hayley Williams / Radio Free Alice / Crows ook nog zo'n clash.
 
TFS overlapt dan ook nog een kwartier met Nation of Language en tegelijkertijd met TFS en Wolf Alice speelt dan ook nog Midrift in the Casbah.
Ik ben voorlopig van plan om Nation of Language en Wolf Alice allebei helemaal mee te pakken.

Even daarvoor is Hayley Williams / Radio Free Alice / Crows ook nog zo'n clash.
Klopt. Radio Free Alice had me leuk geleken om ook mee te pakken. Ik skip Nation of Language denk ik, of pak de helft mee. Vind ze heel leuk, maar heb ze gelukkig vrij recent nog gezien in Tivoli en anders wordt het zo'n gehaast en geen tijd om even te chillen en wat te eten.

Ik ga nu sowieso zien: Aldous Harding, Hayley Williams (beide nog nooit gezien) en Wolf Alice (kun je niet vaak genoeg zien). De rest zie ik wel op de dag zelf, genoeg leuks 😄
 

Users who are viewing this thread