De boel de boel laten is voor mij ook pas om 09:00 uur mijn bed uit gaan. Zeker als je kinderen hebt is dat uitslapen. Vroeger op Lowlands was het tot 04:00 doorgaan en 09;00 uur de tent uit. Dat komt ook omdat ik niet heel goed kan uitslapen als ik al stemmen hoor die gezellig een ontbijtje aan het doen zijn voor mijn tent.Dat zeg ik, een echte BKS opmerking. Zakje krentenbollen mee, lekker fris en fruitig vroeg opstaan, stukje hardlopen en dan met gewassen haartjes okselfris het terrein oplopen.
Maar er is uiteraard ook een middenweg. Als je het echter leuk hebt en het laat maakt en een kleine versnapering neemt hier en daar, je toch wat langer blijft liggen. Dat is toch hoe 90% een festival beleefd. Even lekker de boel de boel laten.


