Hopelijk blijven de voetbalfans ver weg van de festivalweide. Ik herinner me nog Dour 2018, waar heel wat optredens compleet verpest werden door schreeuwende Fransen die constant 'Champion Du Monde' zaten te schreeuwen.
Laatste wat ik wil is dat Gorillaz onderbroken worden door een bende zatte idioten omdat er dan toevallig een doelpunt wordt gescoord.
Laatste wat ik wil is dat Gorillaz onderbroken worden door een bende zatte idioten omdat er dan toevallig een doelpunt wordt gescoord.
