Best Kept Secret 2026

Goede drop voor DTRH, maar zie weinig namen die ook daadwerkelijk een optie zullen zijn geweest voor BKS. Vooral een Westside Cowboy was erg leuk geweest voor in de Secret.

Goede drop voor DTRH, maar zie weinig namen die ook daadwerkelijk een optie zullen zijn geweest voor BKS. Vooral een Westside Cowboy was erg leuk geweest voor in de Secret.
Eens. Ik vind dat ze een mooi programma hebben. Zeker met namen als The xx en David Byrne bovenaan het affiche.
Maar ik zie weinig namen die voor BKS in beeld zouden zijn en die we daar missen.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Eens. Ik vind dat ze een mooi programma hebben. Zeker met namen als The xx en David Byrne bovenaan het affiche.
Maar ik zie weinig namen die voor BKS in beeld zouden zijn en die we daar missen.
Ben ik wel mee eens. Ik wel eens meer gebaald van die eerste drop van DTRH vanwege de namen die ik graag op BKS had gezien. Nu beperkt het zich tot Byrne en (vooral) the XX. De Mid-Undercard daar doet me niks eigenlijk.

Laatst bewerkt:
Ook eens. The xx, Simz en Byrne zijn toffe grote namen, maar dat is wat mij betreft minstens zo voor de namen die BKS daar dit jaar heeft staan.

Voor mij ook weinig gemis. Ik zit natuurlijk in de luxesituatie dat ik Byrne in februari zie en the xx op Primavera. Voor de rest weinig undercardnamen die indruk maken op mij.

the XX , Little Simz, Joy Crookes en Oklou zijn wel namen (en stijl) die ik nog mis op de BKS line up. Maar dat komt vast wel goed nog.

Een strategie die DTRH in het verleden zelf ook wel toepaste; zelfde week of zelfs zelfde dag (als ik me niet vergis) met namen komen.
Ik vraag me af of het echt strategie is of dat BKS zich gewoon niet zoveel aantrekt van wat DTRH doet.

Ook opvallend dat BKS met een programma met een duidelijk zwaardere bovenkant de ticketprijzen 10 euro verhoogd, terwijl DTRH-tickets met 30 euro omhoog gaan.

• Leuk
Waarderingen: noid en swami

Users who are viewing this thread