Best Kept Secret 2026

Nou. De laatste jaren is er wel wat veranderd aan 't publiek. BKS was ooit 'n festival om muziek te vieren samen met andere muziekliefhebbers. Ik zat twee jaar geleden op de bankjes bij de fontein, niet lang, want toen ik naast me keek zat een vent high-on-whatever zijn vrouw ongegeneerd te vingeren op 't bankje naast me. Staat op mijn netvlies gebrand...
Heeft BKS een fontein?

• Leuk
Waarderingen: Dirk Net
Is er al een gooi naar een dagverdeling?

Gorillaz vrijdag
Nick Cave zaterdag
Jack White zondag

Zoiets?

Ik ben erg blij met deze eerste namen. Jack White in Utrecht gemist afgelopen haar, daarom heel blij die hier te kunnen zien.
Nick Cave = een avond magie.
Gorillaz is niet mijn favoriete Damon Albarn project, maar wel meest logische voor deze spot, denk ik.

Ik lees hier veel negatiefs over Sef, maar ik heb hem nog niet live gezien, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd.

En Wolf Alice en MdM ook fijn!

Ik ben er zeker bij, heb al kaarten, en mijn dag is met deze namen zeker wel een stuk zonniger geworden.

Damon Albarn op BKS, eindelijk! Die Nederlandse namen zijn een smetje op het blazoen van een verder fraaie eerste worp.

Maar BKS zet wel even een mooie rij namen weg! erg goed voor een 1e worp. Dat gaat goed verkopen.

Zoals velen hier ook heel tevreden met de nieuwe namen. Het is niet eens dat ik echt fan ben van Jack White en Nick Cave (Gorillaz wel), maar het zijn tenminste weer serieuze headliners. Ook weer goede stevige rock en hiphop. Het voelt als een kwalitatief goede en brede line-up.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Ferraroo en Mimi
Ik ga maar weer ns lafjes beginnen met inluisteren. Ook zo lekker vroeg dit jaar, heerlijk. De laatste keer dat ik Gorillaz zag bij DTRH vond ik ze echt geniaal.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
Ik moet zeggen dat ik wel enthousiast wordt van deze eerste drop. Niet allemaal super, maar goed er komen natuurlijk nog de nodige dingen bij.

Hoeveel denken we dat een ticket gaat kosten? De website geeft nog geen duidelijkheid. Ik gok zelf op 330. Prijs mezelf gelukkig met een groepsticket uit de presale, wat neerkomt op 285 euro.

Ik heb hier toch een gemengd gevoel bij...

Als je vergelijkt met vorig jaar is dit natuurlijk een hele dikke bovenkant.
Maar verder voelt deze drop uit balans?
Sammy Virji en Job Jobse naast Wolf Alice en Jack White beleef ik als ontzettende uitersten...

...Wat bij mij de vraag oproept welke doelgroep ze willen aanspreken? Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken.

Ik heb hier toch een gemengd gevoel bij...

Als je vergelijkt met vorig jaar is dit natuurlijk een hele dikke bovenkant.
Maar verder voelt deze drop uit balans?
Sammy Virji en Job Jobse naast Wolf Alice en Jack White beleef ik als ontzettende uitersten...

...Wat bij mij de vraag oproept welke doelgroep ze willen aanspreken? Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken.
Ze doen dat imo gewoon goed… voor ieder wat wils.

Users who are viewing this thread