Ok, ik heb voor de vrijdag een flinke meloen moeten slikken wat betreft keuzes. Dit is mijn rijtje voor nu:
Vrijdag: WU LYF - Nilüfer Yanya - Daniela Pes - Brihang - Morpheus - Eefje de Visser - Nia Archives of the Dare
Zaterdag: Jacob Alan - Jasmine.4.T - Kae Tempest - Lucy Da- - the Streets - Lael Neal/TV on the radio - Kneecap - Soulwax - (Caribou)
Zondag: Blanco White - Spellling - this is Lorelei - Big Special - Djo - Youth Lagoon - Magdalena Bay - Michael Kiwanuka - (brass rave unit?)
Droom Dit, Kabeaushé, Frost Children en Divorce vallen af vanwege te vroeg of clash op de vrijdag. En dan komt daar de last minute keus bij voor Nia Archives of the Dare die ik nog moet maken. Ik kom er wel overheen hoor

De zaterdag geen afvallers of ik moet Jacob Alan te vroeg vinden. Geen groot probleem omdat ik die dit jaar al gezien heb.
Op de zondag is vooral het niet zien van Fcukers pijnlijk. Brass rave unit en Tje was ik wel nieuwsgierig naar maar ga ik waarschijnlijk niet zien.
Afijn, heel fijn lijstje dit jaar weer. Ik denk dat de hoogtepunten dit jaar worden: Kneecap en Fcukers. Maar Eefje de Visser laat een onuitwisbare indruk achter ook. Fijne pasen.