Ik ben ook uit mijn schema na een uurtje of 2 puzzelen:
Vrijdag:
> Uitpakken en borrelen bij de accomodatie + chagrijnig zijn dat Droom Dit zó vroeg al speelt
> Nog chagrijniger dat ik mijn vrienden echt niet kan bewegen voor Divorce, ondertussen heel veel lachen en mooie verhalen
> Misschien net op tijd bij Wu Lyf, spelen bij de dichtsbijzijnde tent dus daarmee kan ik ze wellicht net overhalen
> Die eerste klanken van Nilüfer Yanya geven mij eindelijk dat BKS gevoel. Mijn vrienden hebben dorst en willen naar een feestje
> We hangen tot 21:15 rond bij The Floor of dat feestje in de bossen.
> Barry Can't Swim
> Eefje de Visser
> Hopelijk redden we op tijd The Dare, maar mijn vrienden blijven ergens bij Palmbomen hangen
> Omdat we toch bij Palmbomen zijn blijven hangen draait Charlie Avalon zijn Indiesleaze set voor onze neus
> Onderweg naar huis kunnen we het toch niet laten bij Antal te blijven hangen tot 4 uur in de nacht.
> We zien de zon opkomen en eten bij de accomodatie hamburgers en drinken op karakter nog een halve Hazy Jane
Zaterdag:
> Iedereen slaapt nog na een brakke nacht
> Ik sluip de tent uit om Jacob Alon te kunnen zien. Ik zeg dat ik niet naar Jasmine 4 T ga, maar pak die toch stiekem mee.
> Blijkt live voor geen meter te kunnen zingen, hoe mooi het album ook is, live is het 3x niks.
> Ik loop terug naar de tent en begin weer met het grote motiveren
> Tegen 17:00 gaan we onderweg naar Lucy Dacus
> We pakken The Streets mee, Misschien King Hannah, hopelijk TV On The Radio, wat alleen ik iets vind
> Kneecap maakt iedereen wakker
> Soulwax verwacht ik niks van maar iedereen vind het tof. Ik geniet ook weer.
> Caribou is de afsluiter waar iedereen nog over na praat
Zondag:
> Op deze dag krijg ik iedereen wel vroeg mee, we lagen er op tijd in en we willen nog één dag echt genieten. Vandaag is bandjesdag.
> Blanco White brengt iedereen in vervoering met zijn prachtige stem
> Waxahatchee doet hetzelfde.
> The Backseat Lovers blijken net poppy genoeg om mijn minder muzikale vrienden ook te kunnen boeien
> Wilco verrast mij dan weer, geen fan, maar eindelijk begrijp ik het, live zijn ze goed.
> DJO doet gekke dingen
> Kiezen tussen Deftones en Youth Lagoon. Maar waarschijnlijk duiken we de bossen weer in.
> Mijn hoogtepunt van het weekend, Magdalena Bay speelt de sterren van de hemel voor een halve tent. Want alle fuckers staan bij fcukers.
> Michael Kiwanuka is slaapverwekkend maar toch ook schitterend.
> Nog heel even zin in yin yin
> Het zit er weer op. De line up was matig, maar het feestje in bossen magisch. Iedereen wil kaarten bestellen voor volgend jaar met de kortingsmail die we net binnen gekregen hebben.
BKS IK HEB ER WEER ZIN IN!