Best Kept Secret 2025

Het was voor zover ik weet wel de planning, dat The Cure op BKS zou spelen, en enkele andere festivals, maar die plannen hebben ze (enkele maanden geleden al) gewijzigd. Ik vermoed dat die pagina door de insiders toen alvast is aangemaakt.
Zou een act van formaatje The Cure echt nog een reële optie geweest zijn als ze wel zouden touren? Dacht dat BKS de strijd om dat soort grote namen niet meer wilde (kon) aangaan.

Mijn gok voor volgende week. Klaar om teleurgesteld te worden:

Beach House - LCD Soundsystem - Fontaines DC - Wilco - Anohni - DARKSIDE - Clairo - Black Country New Road - Froukje - Squid - Faye Webster - Spinvis - Carista - Objekt - Habibi- Kelly Lee Owens - MJ Lenderman - ML Buch

Om het een beetje realistisch te houden: Frenna, Andre Hazes jr. dj set 😜

• Leuk
Waarderingen: Matthijs en splinter013
Mijn gok voor volgende week. Klaar om teleurgesteld te worden:

Beach House - LCD Soundsystem - Fontaines DC - Wilco - Anohni - DARKSIDE - Clairo - Black Country New Road - Froukje - Squid - Faye Webster - Spinvis - Carista - Objekt - Habibi- Kelly Lee Owens - MJ Lenderman - ML Buch

Om het een beetje realistisch te houden: Frenna, Andre Hazes jr. dj set 😜
Jij gaat zo teleurgesteld worden. 😉

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Deftones zou voor mn gevoel de kleinste headliner zijn die ze al gehad hebben. Met name: wie gaat een dagticket kopen voor Deftones op BKS? Dan kun je volgensmij serieue beter Froukje laten headlinen.

Deftones zou voor mn gevoel de kleinste headliner zijn die ze al gehad hebben. Met name: wie gaat een dagticket kopen voor Deftones op BKS? Dan kun je volgensmij serieue beter Froukje laten headlinen.
Maar wie gaat er een dagticket kopen (à 120€) voor Froukje die op zo'n beetje elke braderie te zien zal zijn deze zomer?

• Leuk
Waarderingen: Onibaba
Deftones is wel echt een heel stuk groter dan RTJ denk ik. Ook groter dan Alt-J (hoewel die een co-headline had) en ook zeker dan Christine. Waarschijnlijk zijn er zo nog wel meer

Ook maar een voorzichtige voorspelling gemaakt, na mijn teleurstelling over de line-up van DTRH misschien maar weer een keertje naar de Beekse Bergen afreizen!

VrijdagZaterdagZondag
One Headliner: Charli XCXOne Headliner: Fontaines DCOne Headliner: LCD Soundsystem
One Sub: ParcelsOne Sub: BC,NROne Sub: Caribou
Two Headliner: ANOTRTwo Headliner: ArcaTWO Headliner: Overmono

Zie dat Parcels er vorig jaar al stond, maak daar maar een Froukje van dan!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mlkturf
Ook maar een voorzichtige voorspelling gemaakt, na mijn teleurstelling over de line-up van DTRH misschien maar weer een keertje naar de Beekse Bergen afreizen!

VrijdagZaterdagZondag
One Headliner: Charli XCXOne Headliner: Fontaines DCOne Headliner: LCD Soundsystem
Je mist de enige naam die we zeker weten!
En Parcels was dit jaar al ONE Sub

Deftones stond 2 jaar geleden nog halverwege de dag op Pinkpop. Die zouden op BKS weinig eigen publiek trekken. Ik kan me die niet voorstellen.

St. Vincent/PJ Harvey spot, dus niet in de tabel ;)
En had Parcels al aangepast onderaan* haha
Aha, dan snap ik hem.
Voor mij was de PJ Harvey-spot de TWO-headliner (PJ werd door BKS zelf ook als headliner gepresenteerd) en wat het programma daarna (zoals een Ki/Ki) eerder het 'naprogramma'.
Ben wel benieuwd wat naast Wilco voor jou op de St Vincent/PJ Harvey/Slowdive-plek zou staan.

Aha, dan snap ik hem.
Voor mij was de PJ Harvey-spot de TWO-headliner (PJ werd door BKS zelf ook als headliner gepresenteerd) en wat het programma daarna (zoals een Ki/Ki) eerder het 'naprogramma'.
Ben wel benieuwd wat naast Wilco voor jou op de St Vincent/PJ Harvey/Slowdive-plek zou staan.
Yes, ik bedoelde met die spots meer de afsluiter inderdaad, niet direct de 'headliner'.

Laten we eens gek doen en op die overige spots Beach House & Spiritualized zetten, al is dat uiteraard een beetje wishful thinking.

VrijdagZaterdagZondag

Zie dat Parcels er vorig jaar al stond, maak daar maar een Froukje van dan!
Als LCD en Fontaines er staan spring ik een gat in de lucht, maar op beide durf ik nog steeds niet te rekenen (Fontaines door de LL geruchten en wie weet gaat LCD na Primavera wel weer terug naar de US voor Bonnaroo etc.)

Ik dek mezelf alvast in voor teleurstellingen 😅

Vind ik ook. Laten we hopen dat we positief verrast worden.
Maar ik ben wel met je eens dat er een grote kans is dat de eerste reactie (zoals de afgelopen 2 jaar) teleurstelling is. Maar achteraf waren dat voor mij persoonlijk wel 2 hele leuke edities, dus tja.

• Leuk
Waarderingen: noid

Users who are viewing this thread