Best Kept Secret 2025

Ik vind L'imperatrice echt een dodelijk saaie band, maar ergens snap ik de boeking wel. Je hebt ook een paar makkelijkere bandjes nodig en dan is dat best een goede. Zolang er maar goede indie acts tegenover staan.

La Femme was ook leuk in de middag, dit kan net z’n feestje worden in de middag op de one.
Vind La Femme zelf ook een stuk leuker en ook meer BKS aanvoelen. Stukje L'Imperatrice op DTRH vorig jaar gezien, laat ons zeggen dat het niet voor mij is.

• Leuk
Waarderingen: mroizo
Saw limperartrice two years ago at Primavera Barcelona and it was one of the best shows of the festival. But that was two years ago and the lead singer has left the band not so long ago. Anyway, would really love seeing them again!

Ziet er goed uit inderdaad. Het is qua toerende namen wel een heel interessant jaar; daar zal toch genoeg van naar BKS komen zou je zeggen. Met namen die jij noemt en nog een Los Campesinos, Waxahatchee, Chat Pile Sunny Day Real Estate en Alex G , dan heb je al een Midcard om van te smullen.

En ook qua klein grut toert er veel moois. Moet goed komen.

Qua headliners heb ik de verwachtingen laag. Alleen Fontaines zou ik heel graag zien komen (ga er wel sterk aan twijfelen met die route). De rest van alles wat hier de revue heeft gepasseerd doet me weinig.

edit: okay, Jack White.
Ik ben bang dat we alles op Outbreak juist kunnen afschrijven. Als je vrijdag in Londen en zaterdag/zondag in Manchester speelt, is het niet het meest logisch om je vrije zaterdag/zondag naar Hilvarenbeek af te reizen.

Maar hopen op een zaalshow of ander festival voor Have a Nice Life en Sunny Day Real Estate in de buurt mag wel (doe ik althans maar 😅)...

Ik ben bang dat we alles op Outbreak juist kunnen afschrijven. Als je vrijdag in Londen en zaterdag/zondag in Manchester speelt, is het niet het meest logisch om je vrije zaterdag/zondag naar Hilvarenbeek af te reizen.

Maar hopen op een zaalshow of ander festival voor Have a Nice Life en Sunny Day Real Estate in de buurt mag wel (doe ik althans maar 😅)...
Nee klopt, denk dat we alles daar wel kunnen afschrijven. Jammer.

Users who are viewing this thread