Best Kept Secret 2025

Lees al tijd mee, nog nooit iets gepost. Ik denk dat The Cure hier al passeerde (eerder als hoop denk ik). Maar nu stuurt een vriend dat hij voor de lol eens "Best Kept Secret Netherlands 2025" googelde om te zien of er toevallig nergens Wilco-gewijs iets zou verschijnen op band-sites, aangezien er binnenkort de eerste namen worden gedropt. Dit verscheen tussen de hits:
Bekijk bijlage 11553
Als je er op klikt verschijnt wel niets concreets, enkel een overzicht met waar ze ooit overal speelden. Maar gek toch dat er een pagina bestaat op die site met url https://www.cure-concerts.de/concerts/2025-06-15.php en dat Google bovenstaande toont...?
The Cure tourt geen festivals in 2025.

“We’ll start up again next year,” said Smith. “Seriously, I have to finish the second album. We were going to play festivals next year, but then I decided that we weren’t going to play anything next summer. The next time we go out on stage will be autumn next year.

Nee! Zou vet zijn. Categorie Nick Cave/Radiohead.
Maar ze gaan pas in het najaar van 2025 touren. Plan was idd festivals, en daar komt dit nog vandaan, maar die plannen hebben ze gewijzigd.

Heb ze allemaal vaak live gezien en vind niet dat The Cure daar zelfs enigzins bij in de buurt komt. Doe maar lekker op Pinkpop of Bospop.

• Grrr
  • Leuk
Waarderingen: wil en mroizo
Hmm, heb net op de fiets de populairste nummer geluisterd op Spotify en het klinkt niet slecht, maar wel alsof ik twintig minuten bij de huisartslijn in de wacht stond.
La Femme is live echt fantastisch! (DTRH 2024)
l'imperatrice vind ik persoonlijk vele male gezapiger en minder spannend dan La Femme.

Nee! Zou vet zijn. Categorie Nick Cave/Radiohead.
Maar ze gaan pas in het najaar van 2025 touren. Plan was idd festivals, en daar komt dit nog vandaan, maar die plannen hebben ze gewijzigd.
Jammer... maar blijft eigenaardig dat die pagina bestaat en zo afgebeeld wordt ;) Er moet toch een link (geweest) zijn met BKS2025.

Serieuzere vraag, is Arca een optie voor BKS dit jaar? En zo ja, welke positie zou zij kunnen krijgen? Roskilde staat ze namelijk helemaal bovenaan de poster. Wel een artiest waar ik persoonlijk blij van zou worden, jaren geleden mogen zien op Melt en dat was toen al waanzinnig.

• Leuk
Waarderingen: noid
Jammer... maar blijft eigenaardig dat die pagina bestaat en zo afgebeeld wordt ;) Er moet toch een link (geweest) zijn met BKS2025.
Er is een gerucht geweest via een The Cure fan website dat ze op BKS zouden staan. Wellicht komt het daar vandaan.

• Leuk
Waarderingen: swami
Het was voor zover ik weet wel de planning, dat The Cure op BKS zou spelen, en enkele andere festivals, maar die plannen hebben ze (enkele maanden geleden al) gewijzigd. Ik vermoed dat die pagina door de insiders toen alvast is aangemaakt.

Serieuzere vraag, is Arca een optie voor BKS dit jaar? En zo ja, welke positie zou zij kunnen krijgen? Roskilde staat ze namelijk helemaal bovenaan de poster. Wel een artiest waar ik persoonlijk blij van zou worden, jaren geleden mogen zien op Melt en dat was toen al waanzinnig.
Staat op Sonar Barcelona in het BKS-weekend, dus zou best kunnen. Afsluiter TWO (of de spot er voor) lijkt mij wel een geschikte plek.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Mijn gok op de afsluiters:

One
Fontaines DC - Deftones - LCD Soundsystem
Two
TV On The Radio - Eefje de Visser - Wilco
Vraag me af waarom Deftones weer zo prominent op de festival posters is beland. Geen nieuwe plaat uit toch? En een tik tok hitje lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Anyway, ik zou ze graag nog eens zien. Geldt zeker ook voor TV On The Radio, dat vind ik nou typisch zo'n Legacy meerwaarde act die er moet staan.

Geen idee of BKS en Couleur Café soms ook namen delen, maar daar werd Kokoroko net aangekondigd voor 29/06. Iets voor BKS? Enkele jaren geleden op Core Festival gezien en lijkt mij een heerlijke band voor vroeg op de ONE.

Vraag me af waarom Deftones weer zo prominent op de festival posters is beland. Geen nieuwe plaat uit toch? En een tik tok hitje lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Anyway, ik zou ze graag nog eens zien. Geldt zeker ook voor TV On The Radio, dat vind ik nou typisch zo'n Legacy meerwaarde act die er moet staan.
Deftones gaat gewoon een zaalshow worden, schat ik in.

Users who are viewing this thread