1. De hoogtepunten van BKS'24
- Volgens de media? Justice, Parcels, Paolo Nutini
- Volgens de mensen hier op Festileaks? PJ Harvey, Droom Dit en St Vincent
- En voor jezelf? La Femme, Baxter Dury, Osees
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van BKS '24 Voor de mensen die Justice skippen: Billy Woods, voor alle anderen Infinity Song en Droom Dit
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van BKS '24? Tamino valt helemaal dood op de ONE en Altin Gun zet een hele plichtmatige show neer
4. Wat wordt de grootste meevaller van BKS'24? Voor mij persoonlijk: Paolo Nutini waar ik toch ben gaan kijken om mijn vriendin een gunst te doen
5. Over welke act praten we nog jaren na? Dat wordt het manco van deze editie: eigenlijk geen een, maar Vince Staples en Mula B zetten met gedenkwaardige shows de deur wel weer open voor meer hiphop in de komende jaren.
6. Wat worden sleutelmomenten van BKS'24? Op zaterdagnacht tussen 1:00 en 1:30 is het tussen The Secret en The Floor te doen. Mensen dansen en masse op Coco Bryce die op dat moment zo'n beetje de enige actieve artiest op het terrein is en vergapen zich aan alle performance en lichtkunst. Hier komt heel even letterlijk en figuurlijk alles en iedereen samen.
7. En wat verwacht je als eindoordeel over BKS'24? Als je fan was van BKS dan blijf je dat, maar over andere festivals zal meer geschreven gaan worden. Het is een kwalitatieve maar gemoedelijke editie met een degelijke line-up.