Best Kept Secret 2024

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
De headliner ontbreekt hierin inderdaad, tenzij dit St. Vincent is.

Ben nog niet overtuigd een ticket te kopen, maar qua hiphop-namen zit het wel goed vind ik.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
376
294
Gekke worp, met ineens toch wat hiphop en volgens mij weer best veel elektronische namen. St. Vincent niet de middelgrote indienaam die ik had verwacht, wel prima. Royal Otis de meest old-school-BKS-boeking?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Dirty Daddies moet bijna een grap zijn van de organisatie dat ze bewust dit gaan lekken.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
208
181
Billy Woods, Vince Staples, KI/KI en Sprints zijn stuk voor stuk hele vette namen. Jockstrap ben ik na het concert in Paradiso wat minder enthousiast voor, maar zal zeker wel een kijkje gaan nemen mocht ik aanwezig zijn. Voor de rest een aantal namen die ik vooral van naam ken, maar nog niet echt geluisterd heb. Indien een goede dagindeling ben ik sowieso wel een dagje te vinden denk ik.

The Dirty Daddies heb ik overigens wel echt gruwelijk veel vraagtekens bij ja.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
376
294
Ik ben blijkbaar de enige die nog nooit van The Dirty Daddies had gehoord, maar zie een samenwerking met Jebroer en Feestdjruud. Pfieuw.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
958
999
Zoals hallodaar zei : The Dirty Daddies was een foutje. Dit moet Paolo Nutini zijn.
De originele post is ondertussen ook aangepast.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
249
363
Als dit echt de worp is, dan vind ik hem erg matig. Maar ergens voelt dit een beetje aan als een grap.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken