Best Kept Secret 2024

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Misschien Rebecca Black als de nieuwe discussie-artiest? Ze is in de buurt, heeft geen goede reputatie met Friday, maakt een redelijke comeback in de hyperpop genre, maar is nog steeds te pop voor veel mensen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jopkins en Jelle

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Misschien Rebecca Black als de nieuwe discussie-artiest? Ze is in de buurt, heeft geen goede reputatie met Friday, maakt een redelijke comeback in de hyperpop genre, maar is nog steeds te pop voor veel mensen.
Rebecca Black is op zich een best interessante naam à la Carly Rae Jepsen, maar denk dat haar comeback toch een beetje tekortschiet vergeleken met een album als E·MO·TION.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

splinter013

Playlistbediener
22 jan 2020
46
50
The Smile staat in maart in de Afas Live. Die kunnen we wel afschrijven. Gaat geen festival zijn vingers aan branden met een headliner spot. National gaat naar DTRH denk ik.

Ik gok op Massive Attack, PJ Harvey, The Cure.
Subs: Fontaines DC, Pulp, Mitski
 

Bardiebart

Playlistbediener
7 feb 2023
20
61
STEM OP DE DRIE MOGELIJKE HEADLINERS
Wie de juiste drie raadt verdient de titel 'Alziend Oog der Beekse Bergen'. (stem alleen als je ze ziet als headliner, niet als sub)


- The National
- The Cure
- The Smile
- PJ Harvey
- Pulp
- FKA Twigs
- Justice
- Lana Del Rey
- Massive Attack
- LCD Soundsystem
- Phoenix
- Fontaines DC
- Disclosure
- Mitski
- Of toch nog een andere naam uit de hoge hoed van Maurits?
Van dit lijstje hoop ik dan toch op LCD Soundsystem, The Smile en Pulp.

The National mag ook hoor! Alleen die pas nog gezien. Ook voor The Smile in AFAS tickets binnen.
The Cure vond ik op RW wel goed, maar niet aansprekend.

Wat mij nou een toffe headliner zou lijken (Maurits lees je mee??) is een 2,5 durend mega concert van The XX, met ruimte voor eigen werk van Oliver, Romy en Jamie XX. Vorige keer op BKS was Jamie wel tof, maar meer een rave set dan wegdromen. Romy heeft wel vibe zoals Fred Again dat op het moment heeft en Oliver had met Hideous Basterd ook een prima album. En dan alvast 6 tracks van het nieuwe XX album spelen! Maar dit zal volledig niet realistisch zijn.

Van The Smashing Pumpkins zou ik ook heeel blij worden. Al sinds 1994 fan en nog nooit live gezien.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Toch The National - Massive Attack - Pulp dan maar doen dan.


Tropical Fuck Storm waren betoverend bij ITGWO. En doe Squid ook maar n keer op BKS, nu wel dan. En als we dan bezig zijn zou ik Janes Addiction ook wel n keer willen zien.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dutchman

Bardiebart

Playlistbediener
7 feb 2023
20
61
The Smile staat in maart in de Afas Live. Die kunnen we wel afschrijven. Gaat geen festival zijn vingers aan branden met een headliner spot. National gaat naar DTRH denk ik.

Ik gok op Massive Attack, PJ Harvey, The Cure.
Subs: Fontaines DC, Pulp, Mitski
Hoeveel risico zou dat zijn? The Smile was in korte tijd uitverkocht en er passen maar 6000 mensen in de AFAS.
 

Bardiebart

Playlistbediener
7 feb 2023
20
61
Verdere whislist:

Thomas Azier
Clap Your Hands Say Yeah
Sam Fender
Local Natives
Cold War Kids
Future Islands
Robyn
Lonely the Brave
Vampire Weekend
Fred Again. Again.
The Slow Readers Club

Ik verwacht er weinig van als ik alle eerdere reacties zo lees. Kom met Pip Blom en Elephant dan ook wel uit de voeten. En DIRK.!!! Dat zou lekker zijn.
 

splinter013

Playlistbediener
22 jan 2020
46
50
Hoeveel risico zou dat zijn? The Smile was in korte tijd uitverkocht en er passen maar 6000 mensen in de AFAS.
Dat zijn dan toch 6000 potentiële festivalbezoekers die minder snel naar je festival komen. Kan je het beter over een paar jaar nog een keer proberen en nu gaan voor namen die mensen graag willen zien zonder concurrentie binnen je eigen land te hebben. Flinke smak geld die je dan beter aan een andere act kan besteden lijkt me
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Dat zijn dan toch 6000 potentiële festivalbezoekers die minder snel naar je festival komen. Kan je het beter over een paar jaar nog een keer proberen en nu gaan voor namen die mensen graag willen zien zonder concurrentie binnen je eigen land te hebben. Flinke smak geld die je dan beter aan een andere act kan besteden lijkt me
Ik vraag me af hoeveel mensen een (dag)ticket zouden laten schieten omwille van één headliner die ze dat jaar al gezien hebben. Ik denk dat de meeste bezoekers van BKS juist naar het festival gaan omwille van de programmatie in de breedte en niet zozeer omwille van de headliners. Maar ik kan verkeerd zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken