Best Kept Secret 2024

DJ_Tjorre

Playlistbediener
2 jun 2023
37
69
Ik moet toegeven dat ik op BKS zelden een volledige headliner show heb gekeken.
De voorbije jaren hebben enkel Nick Cave & Aphex Twin echt mijn aandacht kunnen vasthouden (of eerder, het waren de enige 2 headliners die ik echt schitterend vond).

Maar dat heeft ook wel veel met mijn muzieksmaak te maken (waarbij de meeste grote 'indie' namen me echt niet kunnen boeien), alsook dat ik grote open onoverdekte podia niet zo leuk vindt.

Ik hoop dus vooral op een gevarieerde undercard boordevol bevreemdende pareltjes, want dat vormt voor mij de essentie van wat BKS schitterend maakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion en Dillinger2.0

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
210
183
Ik ken Pulp totaal niet dus hoop dat BKS het budget ergens anders in steekt.
Ik tot voor kort ook niet. Ben het eens gaan luisteren nadat het hier veelvuldig als eventuele headliner werd genoemd. Maar Different Class is wel echt een top album. Mogen van mij best komen hoor!

The National daarentegen doet mij nog niet zoveel. Maar daarbij moet ik eerlijk bekennen dat ik alleen de laatste twee albums pas heb geluisterd. Wellicht dat het oude werk mij meer zal doen.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.564
2.045
Ik tot voor kort ook niet. Ben het eens gaan luisteren nadat het hier veelvuldig als eventuele headliner werd genoemd. Maar Different Class is wel echt een top album. Mogen van mij best komen hoor!

The National daarentegen doet mij nog niet zoveel. Maar daarbij moet ik eerlijk bekennen dat ik alleen de laatste twee albums pas heb geluisterd. Wellicht dat het oude werk mij meer zal doen.
High Violet, Trouble will find me en Sleep well beast zijn mijn favoriete albums.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion en dfrvanloon

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Pulp is buiten het VK natuurlijk geen headliner, tenIj het een festival betreft met extreem veel Engelse bezoekers.
Tuurlijk is Pulp wel een headliner voor BKS. Pulp is ook headliner op Primavera, Oyafestivalen en Flow Festival komende zomer.
 
  • Leuk
Waarderingen: boesOne

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
DTRH komt op woensdag met namen. Fijn dat BKS een dag vroeger is op één of andere manier...
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Vraagje: wat denken jullie dat de "Goldband" van dit jaar gaat worden? AKA een artiest waarbij iedereen denkt, wat doen die in godsnaam op BKS?
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
84
59
In mijn glazen bol zie ik niet veel dus gok ik op
The Cure
Massive Attack
Fontaines DC

De Goldband trofee gaat over naar Joost
 
  • Leuk
Waarderingen: Dehd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken