Best Kept Secret 2024

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
605
586
STEM OP DE DRIE MOGELIJKE HEADLINERS
Wie de juiste drie raadt verdient de titel 'Alziend Oog der Beekse Bergen'. (stem alleen als je ze ziet als headliner, niet als sub)


- The National
- The Cure
- The Smile
- PJ Harvey
- Pulp
- FKA Twigs
- Justice
- Lana Del Rey
- Massive Attack
- LCD Soundsystem
- Phoenix
- Fontaines DC
- Disclosure
- Mitski
- Of toch nog een andere naam uit de hoge hoed van Maurits?
Ik hoop op the National, PJ Harvey en Pulp maar ik ben ook van de partij bij LCD Soundsystem, Massive Attack En Fontaines DC
 
  • Leuk
Waarderingen: splinter013

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Mijn gok: Massive Attack - Justice - PJ Harvey

Wens: The National - The Smile - PJ Harvey
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Oprecht best spannend toch, met zo'n grote vijver? Of zal Maurits met eigenwijs bedoelen, dat ze niks uit die vijver halen en met weer heel iets anders komen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Marin

Dagopener
14 apr 2021
513
336
Ik hoop ook echt op the national en dat ze dan gewoon 2,5 uur de tijd krijgen ipv dat ze op down the rabbit hole staan met een karige 1,5 uur. Qua publiek en setting maakt het niet zoveel uit denk ik. Of je nu de muziek van the floor door de muziek heen hoort of het gelul van anderen (of allebei) is een beetje kiezen tussen twee kwaden en beide festivals hebben een mooi veld met uitzicht op het meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
381
301
Dat wel, maar zoals hierboven gezegd blijft het doelpubliek toch wel gitaarfans ofzo, niet? Vraag me wel af hoe goed of slecht BKS met de headliners van vorig jaar heeft verkocht.
Ja, klopt wel, maar vorig jaar stonden er verder ook genoeg gitaren op de line-up en ik denk ook dat wel/geen gitaar ook voor het BKS-doelpubliek wat minder relevant wordt. Vooral Massive Attack lijkt mij wel goed bij het doelpubliek passen en Justice eigenlijk ook wel. Ik ben het er wel mee eens dat het dan niet nog veel meer moet worden hoor; je moet daar dan niet ook nog eens Disclosure ofzo naast hebben.

Bij deze namen lijkt de kans dat ze op een festival van Mojo (vooral DTRH, Justice kan ook wel op LL of zelfs PP) staan wel wat groter dan een aantal andere genoemde namen (Pulp en PJ Harvey vind ik daar bv echt niet passen).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.179
Ja, klopt wel, maar vorig jaar stonden er verder ook genoeg gitaren op de line-up en ik denk ook dat wel/geen gitaar ook voor het BKS-doelpubliek wat minder relevant wordt. Vooral Massive Attack lijkt mij wel goed bij het doelpubliek passen en Justice eigenlijk ook wel. Ik ben het er wel mee eens dat het dan niet nog veel meer moet worden hoor; je moet daar dan niet ook nog eens Disclosure ofzo naast hebben.

Bij deze namen lijkt de kans dat ze op een festival van Mojo (vooral DTRH, Justice kan ook wel op LL of zelfs PP) staan wel wat groter dan een aantal andere genoemde namen (Pulp en PJ Harvey vind ik daar bv echt niet passen).
Ja, worst case scenario staan dingen als Disclosure en Phoenix hoog.. 😬
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.218
Liever geen Disclosure, Phoenix, Fontaines DC of Massive Attack als headliners. Voor de rest ben ik denk ik wel aardig snel tevreden als je ziet wat er tourt.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
“To say that we are excited would be an understatement.”

We gaan het zien morgen!

BKS komt tegelijk met Primavera Porto met namen. Zit daar toch nog een verrassing?
 

Dutchman

Playlistbediener
21 feb 2023
13
20
Mijn gok en wens: Massive Attack - The Smile - Amyl and the Sniffers.
Verder hoop ik op Ty Segall, Peuk, Ditz, Egyptian Blue, The Psychotic Monks, Meltheads, Phoenix, Cherubs, Pissed Jeans, Shame, Pulp, Idles, Newdad, Cloudsurfers en Femme Fugazi. 🥁
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken