Best Kept Secret 2024

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Ze hebben gecommuniceerd dat de accommodaties los te boeken zouden zijn en ook dat je voorrang krijgt.
Echt? Ik volg altijd alles dat met BKS te maken heeft, zeker nu onze groep tijdens de afgelopen editie eraan twijfelde om volgend jaar voor een huisje te gaan, maar ik heb dit nergens langs zien komen helaas...

Edit: ik zie er inderdaad iets over in de FAQ's... Niet over de voorrang, wel over het afzonderlijk boeken van de accommodaties. Beetje jammer dit, maar blijkbaar zelf niet goed opgelet (en zo te zien, ben ik niet de enige).
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
998
692
Echt? Ik volg altijd alles dat met BKS te maken heeft, zeker nu onze groep tijdens de afgelopen editie eraan twijfelde om volgend jaar voor een huisje te gaan, maar ik heb dit nergens langs zien komen helaas...

Edit: ik zie er inderdaad iets over in de FAQ's... Niet over de voorrang, wel over het afzonderlijk boeken van de accommodaties. Beetje jammer dit, maar blijkbaar zelf niet goed opgelet (en zo te zien, ben ik niet de enige).
Ik weet er het precieze niet van, maar ik heb het wel zien langskomen, ik neem aan dan in de nieuwsbrieven, want ik volg BKS niet op social media (en ik heb geen behoefte aan een huisje).

EDIT: Even gekeken op Facebook/Instagram. Op 14 juni gingen de early birds in de verkoop. Pas op 7 oktober, een dag voordat de early bird-verkoop eindigt, wordt gemeld dat accommodaties los te boeken zijn. Als dat in het verleden niet zo was (weet ik verder niet), kan ik me voorstellen dat dat nogal laat is. Ik zie dat ze vervolgens op 31 oktober hebben gemeld dat mensen met een early bird voorrang hebben. Ik neem aan dat het in de nieuwsbrieven dan op dezelfde tijd gemeld is.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.020
169
Zo zie je maar, vaak is het wel gunstig voor je om impusief te zijn.
En als ze zeker zijn dat ze uitverkocht raken, hebben ze dan niet gewoon Lana geboekt ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.043
3.388
Toch die social updates tot het einde lezen in het vervolg... Ik was er blind vanuit gegaan dat acco's alleen in combinatie met tickets verkrijgbaar zouden komen, zoals de jaren ervoor.
Worden accomodaties aan een persoon of ticket gekoppeld? Anders kan ik je wellicht wel helpen want ik heb dit jaar nog geen behoefte aan accomodaties
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Ben ik nou de enige die daar helemaal niks aan vindt? Dat zou dan voor mij de Oscar & The Wolf van dit jaar worden. Of is dat dan weer een heilig huisje?
Geen enkel huisje is heilig op dat gebied toch. Ik ben ook geen ultimate die hard Radiohead fan bijvoorbeeld. Ik vind ze best goed, daar niet van. Maar voor mij is dat ook geen wow-gevoel wat ik wel heb met een The National ofzo. Dat weet mij net meer te raken.

Alleen Carly Rae Jepsen fans moeten keihard aangepakt worden ;). Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
 
  • Grrr
Waarderingen: Strandtent

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
538
504
Ben ik nou de enige die daar helemaal niks aan vindt? Dat zou dan voor mij de Oscar & The Wolf van dit jaar worden. Of is dat dan weer een heilig huisje?
Ik vind The Smile wel goed en zou ze graag zien op BKS, maar ik ben ook zeker niet zo hyped dat ik naar AFAS wil. Het zou voor mij denk ik toch een beetje voelen als Radiohead zonder de liedjes van Radiohead (waarvan ik ook alles goed vind, maar zeker live toch nog altijd het gelukkigst word van de liedjes van OK Computer en The Bends).
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.215
3.189
Geen enkel huisje is heilig op dat gebied toch. Ik ben ook geen ultimate die hard Radiohead fan bijvoorbeeld. Ik vind ze best goed, daar niet van. Maar voor mij is dat ook geen wow-gevoel wat ik wel heb met een The National ofzo. Dat weet mij net meer te raken.

Alleen Carly Rae Jepsen fans moeten keihard aangepakt worden ;). Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
Die sloegen ze bij ons op school vroeger in elkaar 😜
 
  • Geweldig
Waarderingen: Indiaantje89

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.926
1.060
Ben ik nou de enige die daar helemaal niks aan vindt? Dat zou dan voor mij de Oscar & The Wolf van dit jaar worden. Of is dat dan weer een heilig huisje?
Geen heilige huisjes. Dat is smaak. Al kun je denk ik wel zeggen dat The Smile beter past dan Oscar. Ook al is het je muziek niet.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
Ben ik nou de enige die daar helemaal niks aan vindt? Dat zou dan voor mij de Oscar & The Wolf van dit jaar worden. Of is dat dan weer een heilig huisje?
Is toch anders. The Smile vind jij niks aan. OATW werd, o.a. door mijzelf, echter ook actief gehaat. Dus jij zit er veel positiever in. Ik vind The Smile overigens ook wat overschat dus zal niet snel naar een zaalshow gaan. Maar op BKS zou ik ze best willen zien.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
Ik lees hier overigens niets meer over Sufjan Stevens en/of Frank Ocean (en Björk)? Ik mis dat toch een beetje.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.181
535
Vind het overigens wel netjes dat mensen die via de presale het risico nemen op een minder line-up met voorrang huisjes kunnen boeken. Belonen van trouwe klanten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken