Best Kept Secret 2024

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
381
301
Toch was ik ook wel enorm verbaasd toen ik zag dat Cigarettes After Sex 2 keer AFAS uitverkoopt. Een Sigur Ros een klein jaar eerder lukte dat op 1 avond al niet..

Vrees daardoor inderdaad wel een beetje voor deze act. Vrees, want ik vond er in 2019 ook geen zak aan.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Soulwax gewoon laten headlinen dit jaar
Mogen ze trouwens ook op Dour doen, dat deden ze schitterend in 2018. En dan zouden BKS en Dour, twee ogenschijnlijk totaal verschillende festivals, voor het tweede jaar op rij een headliner delen :)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Die headliner op Wide Awake is waarschijnlijk King Gizzard. Die hintten op Insta namelijk ook al naar een show in Londen. King Gizzard mag wat mij betreft zeker terugkomen op BKS, maar ik vind het nog niet echt een headliner.
Nu ook min of meer bevestigd in een anagram waar de titel van het nieuwe album in staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
299
171
Ik zag net dat The Walkmen op One Big Holiday in april 2024 staat. Hun tour wordt dus -mogelijk- verder gezet. Hopelijk doen ze nog een rondje Europa met de landen waar ze niet geweest zijn. Lijkt me toch echt een band die op BKS zou passen.

Het merendeel van de line-up van One Big Holiday mag wat mij betreft doorkomen trouwens. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
The Sugababes deden laatst Paradiso aan. Lijkt me ook een zekerheidje voor BKS. Schrijf maar in met potlood.
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
56
73
In de lijn van Carly Rae Jepsen (lees, toegankelijke pop die ook lekker valt bij critici) zou ik Sugababes wel begrijpen, maar gezien de mainstream bekendheid vind ik ze inderdaad ook beter op DTRH of PP passen. Maar inderdaad, Goldband stond er dit jaar ook, dus wie weet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en yannickd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken