Best Kept Secret 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Dat Scorpio ze boekt in Duitsland zegt niet zoveel.
zou wel wat kunnen zeggen over Hurricane/Southside, al stond Idles daar wel in 2022.
Templehof Sounds zou ook kunnen in 2024, dat festival is 2023 niet gehouden en in 2022 stond Idles daar ook.

Deze Duitse festivals gaan plaatsvinden rond de datum van BKS, als ze daar staan onder FKP Scorpio.
Dan is Best Kept Secret een heel groot kanshebber.
Dat is daar gewoon een heel grote boeker, niet zoals Friendly Fire hier.
Friendly Fire is de NL tak van FKP Scorpio, bij mijn weten?
https://group.fkpscorpio.com/en/the-company/friendly-fire/
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
272
320
zou wel wat kunnen zeggen over Hurricane/Southside, al stond Idles daar wel in 2022.
Templehof Sounds zou ook kunnen in 2024, dat festival is 2023 niet gehouden en in 2022 stond Idles daar ook.

Deze Duitse festivals gaan plaatsvinden rond de datum van BKS, als ze daar staan onder FKP Scorpio.
Dan is Best Kept Secret een heel groot kanshebber.

Friendly Fire is de NL tak van FKP Scorpio, bij mijn weten?
https://group.fkpscorpio.com/en/the-company/friendly-fire/
Op Werchter forum werd gemeld dat PKP ze heel graag wil. Dan heb je kans dat LL ook mee gaat. Maar van mij zijn ze welkom op zowel BKS als LL/PKP.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
zou wel wat kunnen zeggen over Hurricane/Southside, al stond Idles daar wel in 2022.
Templehof Sounds zou ook kunnen in 2024, dat festival is 2023 niet gehouden en in 2022 stond Idles daar ook.

Deze Duitse festivals gaan plaatsvinden rond de datum van BKS, als ze daar staan onder FKP Scorpio.
Dan is Best Kept Secret een heel groot kanshebber.

Friendly Fire is de NL tak van FKP Scorpio, bij mijn weten?
https://group.fkpscorpio.com/en/the-company/friendly-fire/
Friendly Fire is inderdaad wel verbonden aan FKS Scorpio, maar in Duitsland is Scorpio wel echt van een andere orde.
Over het algemeen is de overlap tussen Hurricane/Southside en Pinkpop ook groter dan tussen H/S en BKS.

Dat wil natuurlijk allemaal niet zeggen dat Idles niet op BKS zou staan. Neem aan dat ze ze best willen boeken, het gebeurt wel vaker dat een Mojo-boeking in AFAS of Ziggo het jaar daarna door BKS geboekt wordt. Maar ik denk dat als Mojo ze in maart in AFAS neerzet een BKS-show 3 maanden ook niet heel waarschijnlijk is.

Wie we wel met potlood op kunnen schrijven is Elephant. Nieuw album en vorig jaar op DTRH.
Dat zou wel tijd worden inderdaad!
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
Zou "keep those eyes peeled" al de eerste aanwijzing zijn?

Gezien de eerdere headliners zal hun "biggest ever" geen headlinermateriaal zijn voor BKS, maar het kan wel een interessante naam worden.
 

Zwaan

Playlistbediener
8 dec 2022
38
72
Die headliner op Wide Awake is waarschijnlijk King Gizzard. Die hintten op Insta namelijk ook al naar een show in Londen. King Gizzard mag wat mij betreft zeker terugkomen op BKS, maar ik vind het nog niet echt een headliner.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Die headliner op Wide Awake is waarschijnlijk King Gizzard. Die hintten op Insta namelijk ook al naar een show in Londen. King Gizzard mag wat mij betreft zeker terugkomen op BKS, maar ik vind het nog niet echt een headliner.
Naar mijn idee touren die echt ieder jaar, en staan ze ene jaar op Lowlands, en dan BKS en dat keer op keer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.560
2.040
Naar mijn idee touren die echt ieder jaar, en staan ze ene jaar op Lowlands, en dan BKS en dat keer op keer.
Klopt ook wel een beetje: DTRH '15 - LL '16 - BKS '17 - LL '18 - BKS '22 - LL '23 - (BKS '24?)
Het is dat ik geen genoeg kan krijgen van die band, maar beetje overkill zou het wel zijn. Ik ga toch wel naar een losse show, dus inderdaad iets anders is best welkom.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Nog even over Friendly Fire-concerten dit najaar: FF heeft dit najaar ook Cigarettes after sex 2 keer in de AFAS neergezet en beide concerten zijn uitverkocht. De laatste keer dat die een festival in Nederland deden was BKS in 2019 (en ik vond het toen behoorlijk matig....).

Kennelijk zijn die tegenwoordig dus ongeveer net zo groot als een the 1975 (ook 2x AFAS)..... Grote kans dat als die festivals doen het weer BKS gaat worden (al kan ik me voorstellen dat die band zelf ook eens een ander festival dan weer BKS wil spelen).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik vraag me eerlijk gezegd steeds meer af hoe moeilijk het vandaag de dag nog is om een zaal uit te verkopen en daar een waarde aan te koppelen. Iedere internationale artiest lijkt de AFAS wel aan te kunnen en sowieso krijgt iedere NL band minimaal de ZiggoDome vol.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Lijkt sowieso wel of alles in AFAS en Ziggo uitverkoopt. Die randstedelingen willen niks missen en overal bij zijn lijkt het.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Nog even over Friendly Fire-concerten dit najaar: FF heeft dit najaar ook Cigarettes after sex 2 keer in de AFAS neergezet en beide concerten zijn uitverkocht. De laatste keer dat die een festival in Nederland deden was BKS in 2019 (en ik vond het toen behoorlijk matig....).

Kennelijk zijn die tegenwoordig dus ongeveer net zo groot als een the 1975 (ook 2x AFAS)..... Grote kans dat als die festivals doen het weer BKS gaat worden (al kan ik me voorstellen dat die band zelf ook eens een ander festival dan weer BKS wil spelen).
Dat was in 2019 echt oersaai. Alsof je van een Beach House alles wat het interessant maakt eraf sloopt.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
847
554
Lijkt sowieso wel of alles in AFAS en Ziggo uitverkoopt. Die randstedelingen willen niks missen en overal bij zijn lijkt het.
Het is wel een beetje de trend tegenwoordig dat optredens zodanig worden ingepland dat ze ook uitverkopen. Friendly Fire had Cigarettes after Sex of The 1975 ook in de ZiggoDome kunnen zetten en dan was het niet uitverkocht geweest, maar dan had ook niemand naast het net gevist.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken