Had de groepskaarten al binnen in de voorverkoop en eigenlijk zijn we best tevreden met deze namen. Ik word heel enthousiast van alles wat ik nog niet kende nu ik het lusiter dus heb er eigenlijk meteen zin in (YHWH Nailgun is nu al de ontdekking). Ik begrijp alleen niet echt de link tussen de afsluiters en de rest van het programma denk ik? PJ Harvey wordt mooi, maar misschien iets te klein voor dit podium, maar dan wel het platte Disclosure en Justice ernaast. Ik had dan toch liever gezien dat ze (zoals anderen al zeiden) dan maar een tree lager als afsluiter programmeren. Kan best dat The National of iets vergelijkbaars te duur is, maar ga dan niet dit soort acts boeken als alternatief. IDLES, King Gizzard, Phoenix, Wilco had ik dan liever gezien. Kleinere naam, maar wel heel leuk om op zo'n positie te zien en past beter bij het gros wat eronder op het affiche staat.
Eigenlijk idd zoals anderen al zeiden zoals End of the Road het doet in Engeland.
Eigenlijk idd zoals anderen al zeiden zoals End of the Road het doet in Engeland.