Best Kept Secret 2023

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
607
447
Nu ik er zo over nadenk echt behoorlijk bagger dit jaar. Ga volgend jaar toch echt voorsorteren op een ander festival, dit is niks zo.

Eerder ook genoemd, de ticketprijs onwaardig deze lineup.
 
  • Leuk
Waarderingen: leon94

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.467
1.614
Er schijnt een app te zijn!
Die loopt echt continu vast als je een beetje klooit in het blokkenschema.

Wat mij betreft prima schema: we wisten al dat veel van de grote namen kut zijn, maar je kunt dit weekend veel mooie, kleinere namen zien. Zie mezelf nog wel een weekendticket kopen uiteindelijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.629
Tinariwen echt een heerlijke ONE opener hoor.

En het prikkelt wel dat Julian C. de ONE op de eerste dag opent.
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Op basis van de timetable kom ik hier op uit:
VR: Charlotte Adigéry & Bolis Pupul / Unknown Mortal Orchestra / Caroline Polachek (zal bizar druk zijn in de TWO) / The Chemical Brothers
ZA: Black Country, New Road / Tinariwen / Dope Lemon / Alex G / Interpol
ZO: SORRY / Jockstrap / Alvvays / The Mars Volta / Aphex Twin / Röyksopp

4 à 5 acts per dag, waarvan gemiddeld 2 per dag puur uit nieuwsgierigheid. Dat gaat 'm echt niet worden...
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
Dat ze dus waarschijnlijk gewoon moesten wachten met het blokkenschema tot een software ontwikkelaar de app klaar had vind ik dan wel weer relatable. Duurt altijd langer dan beloofd ;).
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Prima schema als de Secret naast de Two stond. Opvallend ook dat the Floor nog steeds actief is tijdens de healdiners.

edit: wel grappig dat de stage kleuren matchen met de Staat optredens.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Dat ze dus waarschijnlijk gewoon moesten wachten met het blokkenschema tot een software ontwikkelaar de app klaar had vind ik dan wel weer relatable. Duurt altijd langer dan beloofd ;).
Dat zou dus nog best de reden kunnen zijn eigenlijk....
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
201
343
Die vrijdag en zaterdag vallen erg goed voor mij uit! We gaan tuurlijk wat missen, maar de echte must-sees clashen voor mij niet.

Zondag wordt veel keuzes maken, maar gelukkig heb ik dit op de zondag en niet op de eerdere dagen: op zo'n laatste dag is het niet erg om op het moment te kijken hoe de wind waait.

Dank voor de leak @Koerniël Daanhuis! Heb vandaag slechts 57x dit forum gerefreshed en het heeft toch zijn vruchten afgeworpen.
 

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
159
75

Heb deze Clashfinder (die iemand al verrassend goed had gemaakt) aangepast voor de vier hoofdpodia. Straks nog even de andere podia erin knallen. Blijft nog altijd fijner dan die app van ze
Thanks! Veel fijner inderdaad. Ik snap niet waarom ze het steeds met eigen apps proberen, het enige wat ik wil is in 1 oogopslag zien wat er tegelijkertijd speelt en kunnen arceren wat ik wil zien (liefst in twee kleuren). Dit is perfect.
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
84
50
Dat wordt bivakkeren voor de Two zaterdag, met wat uitstapjes naar The Secret (Pitou) ik ben hier wel blij mee, geen heel grote clashes.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
Er clasht toch behoorlijk wat. Zoals al genoemd Aphex Twin/Comet Is Coming. Ook Sudan Archives/Caroline Pocalcheck vervelend. Dope Lemon/Lankum ook een vervelende clash. Maar daar valt nog wel wat te combineren.

En eigenlijk jammer dat Bolis Pupul niet ook hebben kunnen strikken voor een synth dj set. Echt een van de beste dingen die ik dit jaar tot nu live heb gezien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken