Zoals Timmetje zegt, vooral die tickets op de tweedehandsmarkt en het feit dat het festival er over een maandje is zonder signaal van ook maar 1 uitverkochte dag.Hoezo 'blijkbaar'? Waar zou dat uit blijken dan?
Zoals Timmetje zegt, vooral die tickets op de tweedehandsmarkt en het feit dat het festival er over een maandje is zonder signaal van ook maar 1 uitverkochte dag.Hoezo 'blijkbaar'? Waar zou dat uit blijken dan?
Zal wel goedkomen joh, anders nog genoeg ander leuks. Ik vind Vestrock en Dauwrock ook best een leuke line-up hebben! Niet heel erg secret, maar ter beeldvorming...Hoop dat ze het gaan redden en we volgend jaar weer een Best Kept Secret hebben, ik heb geen geld elk jaar naar Primavera te gaan![]()
Nou ja dat zijn festivals waar ik echt niets te zoeken heb en ook niet vergelijkbaar met Best Kept Secret. Ik kom in Nederland buiten BKS niet veel verder als Misty Fields, Le Guess Who? en Left of the Dial die ik echt de moeite vind. En dat zijn dan weer totaal andere festivals qua opzet.Zal wel goedkomen joh, anders nog genoeg ander leuks. Ik vind Vestrock en Dauwrock ook best een leuke line-up hebben! Niet heel erg secret, maar ter beeldvorming...
Of DTRH gaat best of both worlds doen. Maar dat zal wel nietNou ja dat zijn festivals waar ik echt niets te zoeken heb en ook niet vergelijkbaar met Best Kept Secret. Ik kom in Nederland buiten BKS niet veel verder als Misty Fields, Le Guess Who? en Left of the Dial die ik echt de moeite vind. En dat zijn dan weer totaal andere festivals qua opzet.
Dat zou fijn zijn inderdaad. Ik heb DTRH een keer geprobeerd want de line up trok me wel dat jaar maar ik trek het publiek daar erg slecht. Natuurlijk heb je op BKS ook verkleedpartijtjes, mensen die overal doorheen lullen en die vooral voor een 'feestje' gaan maar op DTRH was het echt next-level.Of DTRH gaat best of both worlds doen. Maar dat zal wel niet