Ik krijg dit jaar echt wel een beetje een raar gevoel bij de communicatie van het festival. Er zijn onder elke post mensen die vragen naar het blokkenschema, en er kan niet eens een "komt er snel aan" vanaf. Het zou ook een sales overweging kunnen zijn. Zodra je het blokkenschema online zet zijn er door een aantal clashes wel effectief wat minder artiesten die je kunt zien, dus dan daalt de waarde propositie wat, en met de blijkbaar tegenvallende kaartverkoop willen ze dat punt misschien zo lang mogelijk uitstellen?
Vind het wel erg jammer, met het blokkenschema ernaast is het toch wat leuker om al een beetje je route uit te stippelen en je zo ook beter te kunnen inluisteren. En het inluisteren is voor mij elk jaar toch wel een groot deel van het plezier eigenlijk haha.
Vind het wel erg jammer, met het blokkenschema ernaast is het toch wat leuker om al een beetje je route uit te stippelen en je zo ook beter te kunnen inluisteren. En het inluisteren is voor mij elk jaar toch wel een groot deel van het plezier eigenlijk haha.