Best Kept Secret 2023

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Wacht even, misschien staat het wel in de pas ontvangen weer niets zeggend e-mail ...

#waarblijfthetblokkenschema
Ik ben altijd vrij geduldig geweest met hun nietszeggende mails, slechte communicatie en foutjes hier en daar. Maar als ze nu ook al zo slordig zijn om artiestnamen verkeerd te schrijven (het is Caroline POLACHEK)... begint het toch wat irritant te worden.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
256
163
Ik heb geen mail gekregen, terwijl ik de vorige nietszeggende mails wel kreeg. Vreemd.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.973
548
Op zaterdag weten we:
Oscar (ONE) - Young Marco (TWO)
Het zou me niet verbazen als Interpol dan toch een keer als sub op ONE wordt geplaatst
Deze had ik even gemist... Is dat ook uit de podcast? En ik zal vast onder een steen gelegen hebben, maar wie is Young Marco en waarom mag hij de TWO sluiten na de headliner?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Die vrijdag is op basis van uitspraken in de podcasts wel bekend inderdaad:
the 1975 (ONE) - Caroline Polachek (TWO) - Chemicals (ONE) - De Staat, geel (TWO)

Op zaterdag weten we:
Oscar (ONE) - Young Marco (TWO)
Het zou me niet verbazen als Interpol dan toch een keer als sub op ONE wordt geplaatst

En zondag vind ik echt lastig in te schatten. Naast Aphex Twin op ONE natuurlijk
En ook nog uit de Podcast: Joey Valence & Brae (bootleg Beastie Boys) vrijdagmiddag op de Secret
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en visdave34

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.973
548

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.230
2.181
Het zal misschien niet zo zijn, maar dat artikel leest wel een beetje als een 'One hit wonder' en ik vind het niets voor BKS om dat ineens zo hoog te programmeren. Had toch wel (weer) op Interpol gehoopt op die spot.
interpol heeft nog niet op die spot gestaan. Dit gaat over de spot ná de headliner. Waar Beach House vorig jaar stond.
Interpol zou best wel weer op dezelfde plek kunnen staan (dus net voor de ONE-headliner op TWO), maar dat is dan voor de derde keer

Overigens is voor Interpol iedere plek beter dan de plek die Werchter voor ze bedacht heeft. Midden overdag op de Main. Bizar....

En bij Young Marco heb ik geen goed beeld, maar ik verwacht dat ik daar niet ga kijken.
 
Laatst bewerkt:

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.973
548
interpol heeft nog niet op die spot gestaan. Dit gaat over de spot ná de headliner. Waar Beach House vorig jaar stond.
Interpol zou best wel weer op dezelfde plek kunnen staan (dus net voor de ONE-headliner op TWO), maar dat is dan voor de derde keer
Ja true, ik was in de war. Dat was natuurlijk de tijd dat er na de headliner op zondag geen TWO meer geprogrammeerd stond...

Overigens is voor Interpol iedere plek beter dan de plek die Werchter voor ze bedacht heeft. Midden overdag op de Main. Bizar....
Daar snap ik inderdaad ook weinig van...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.230
2.181
Aankondiging van BKS voor een pre-party op 12 mei bij Kilo Kilo in Utrecht. Ook met Pier15, die hier al eerder genoemd zijn dat die een plek op het BKS-terrein zouden krijgen:

Thrift yourself into the festival season at our BKS23 pre-party on Friday 12 May, 17-19 PM, at Kilo Kilo Utrecht.
We’re only a month away from embarking on our three day infinity with you. And with our preparations in full flow, you might also want to make sure you’re dressed for the occasion. Next week is your ultimate chance for the best BKS-prep imaginable. Special guests Magic Tom & Yuri will host a most-eclectic party with a chance to win curated prizes by Kilo Kilo, Pier15, and vintage Best Kept Secret-merchandise. On top of that, you can be amongst the lucky ones to win 3x2 weekend tickets incl. campsite for the upcoming festival on 9, 10 and 11 June. Don’t miss out, and we will see you there.
BKS x KILO KILO BLOCK PARTY | FRIDAY 12 MAY 2023 | BAKKERSTRAAT 16, UTRECHT | 17-19 PM
 

dfrvanloon

Campingartiest
9 jun 2022
81
128
Aankondiging van BKS voor een pre-party op 12 mei bij Kilo Kilo in Utrecht. Ook met Pier15, die hier al eerder genoemd zijn dat die een plek op het BKS-terrein zouden krijgen:

Thrift yourself into the festival season at our BKS23 pre-party on Friday 12 May, 17-19 PM, at Kilo Kilo Utrecht.
We’re only a month away from embarking on our three day infinity with you. And with our preparations in full flow, you might also want to make sure you’re dressed for the occasion. Next week is your ultimate chance for the best BKS-prep imaginable. Special guests Magic Tom & Yuri will host a most-eclectic party with a chance to win curated prizes by Kilo Kilo, Pier15, and vintage Best Kept Secret-merchandise. On top of that, you can be amongst the lucky ones to win 3x2 weekend tickets incl. campsite for the upcoming festival on 9, 10 and 11 June. Don’t miss out, and we will see you there.
BKS x KILO KILO BLOCK PARTY | FRIDAY 12 MAY 2023 | BAKKERSTRAAT 16, UTRECHT | 17-19 PM
Misschien zit er wel een blokkenschema verstopt in een broekzak van een tweedehands spijkerbroek.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.230
2.181

Weer de nodige discussie over geluidsoverlast door festivals bij Beekse Bergen.
Over geluidsoverlast door BKS is daar nooit discussie geweest, omdat overlast door dancefestivals groter is. Ben wel benieuwd of dat dit jaar nog steeds zo is met de Chemicals en Aphex Twin als dagafsluiters.
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
84
58
Ben nu wel toe aan een blokjes-schema. Nadruk ligt wel erg hoog op het Best Kept…..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken