Best Kept Secret 2023

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
160
217
Ik hoop dat Super Besse komt. Kleine naam, maar erg tof. Staan eind mei in Duitsland.
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
147
99
Ligt het aan mij of staan in dat bericht op de frontpage nou andere bedragen voor de kaartjes dan hier besproken (en te zien waren op facebook)?
 
  • Leuk
Waarderingen: Tosti-ijzer

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ligt het aan mij of staan in dat bericht op de frontpage nou andere bedragen voor de kaartjes dan hier besproken (en te zien waren op facebook)?
De link naar die Facebook advertentie werkt nog steeds, en daar staat nog steeds 255 euro. Benieuwd of we vandaag nog wat meer leaks gaan krijgen. Of dat Maurits vanavond nog ergens op de radio opduikt of zo.

 
  • Leuk
Waarderingen: noid

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
2022: 230 euro
2020: 189 euro
2019: 180 euro
2018: 175 euro

Ik weet het niet hoor. Ofwel zijn we het gewoon allemaal vrij snel gaan accepteren dat deze prijsstijging 'wel meevalt', ofwel is er wat mis met mij. Gewoon weer een klets van 25 euro erbij. Idk. We zullen zien, zeker?

Volledig akkoord. Als je enkel kijkt naar inflatie zou € 175 in 2018 € 209 zijn in 2023. BKS heeft daar dus nog bijna € 50 bovenop gekletst. Dat hebben natuurlijk alle festivals wel gedaan, maar je zou je toch gaan afvragen hoe lang dat kan duren en hoe ver ze daarin kunnen gaan.

Dit jaar is de inflatie trouwens wel gewoon gerespecteerd. € 230 in 2022 is gewoon € 255 in 2023. De grootste sprong hebben ze tussen 2020 en 2022 gemaakt, als je naar jouw overzicht kijkt.
 

noutd

Playlistbediener
15 dec 2022
6
2
Volledig akkoord. Als je enkel kijkt naar inflatie zou € 175 in 2018 € 209 zijn in 2023. BKS heeft daar dus nog bijna € 50 bovenop gekletst. Dat hebben natuurlijk alle festivals wel gedaan, maar je zou je toch gaan afvragen hoe lang dat kan duren en hoe ver ze daarin kunnen gaan.

Dit jaar is de inflatie trouwens wel gewoon gerespecteerd. € 230 in 2022 is gewoon € 255 in 2023. De grootste sprong hebben ze tussen 2020 en 2022 gemaakt, als je naar jouw overzicht kijkt.
En dat laatste kan denk ik mede verklaard worden door veel mensen die uit de muziek business zijn gestapt gedurende corona en het sowieso al groter wordende personeelsgebrek. Reken daarbij nog de logistieke kosten die artiesten maken die volgens mij ook groter zijn geworden, en de gages die dus ook hoger worden. Veel in de muziekindustrie is moeilijker, onzekerder en duurder geworden gedurende 2020-2022 helaas..
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
En dat laatste kan denk ik mede verklaard worden door veel mensen die uit de muziek business zijn gestapt gedurende corona en het sowieso al groter wordende personeelsgebrek. Reken daarbij nog de logistieke kosten die artiesten maken die volgens mij ook groter zijn geworden, en de gages die dus ook hoger worden. Veel in de muziekindustrie is moeilijker, onzekerder en duurder geworden gedurende 2020-2022 helaas..
Dit inderdaad. Komt ook bij dat tijdens coronatijd de festivalsector 2 jaar lang nauwelijks inkomsten had, maar wel kosten heeft moeten maken (zoals het doorbetalen van personeel), dat het lastiger is om vrijwilligers te vinden en dat er materiaaltekorten zijn vanwege de oorlog en opvang van vluchtelingen. Het is dus een stuk complexer dan een vergelijking met de inflatie.

Vraag is natuurlijk wel hoe lang deze stijging van prijsstijgingen door kan gaan, al laten Lowlands en DTRH zien dat de grens daar voorlopig nog niet bereikt is.
 
  • Thinking
Waarderingen: noutd

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Waar zie jij dat?
The Cure zou volgens hun socials heel binnenkort met nieuws komen. Waarschijnlijk eindelijk dat album, maar ook een gevoel dat dat een hoge hoed naam kan zijn. Is wel het type naam waar je als festival op zou wachten met je aankondiging...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
The Cure zou volgens hun socials heel binnenkort met nieuws komen. Waarschijnlijk eindelijk dat album, maar ook een gevoel dat dat een hoge hoed naam kan zijn. Is wel het type naam waar je als festival op zou wachten met je aankondiging...
Zou wel een naam zijn die verklaart waarom festivals zouden wachten met hun bekendmakingen. Maar als BKS hen heeft betekent het ook voor dit festival een spannende voorverkoop!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken