Best Kept Secret 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Het is toch op z'n minst eigenaardig dat ze sinds half januari gewoon helemaal niets meer hebben gepost? Geen volgende week, geen bijna. Gewoon niets.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Met wat voor show tourt Björk nu eigenlijk? Die Teletubbie musical van een paar jaar geleden mag ze houden, maar een normale show met ook wat nummers uit de begin solotijd zou ik graag weer eens zien.
 
  • Haha
Waarderingen: Sandow

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Oké misschien ben ik dan gewoon wat geduldiger of heb meer blindelings vertrouwen er in dat het allemaal wel goed komt ofzo… geen idee :ROFLMAO:

Afsluiten met een goede noot: Ook Maifeld Derby komt binnen een klein uurtje met nieuwe namen!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Nieuwe namen Northside.

🫧
Lukas Graham
🫧
Sam Fender
🫧
Pusha T
🫧
MEDUZA
🫧
Phlake
🫧
Folkeklubben
🫧
Nothing But Thieves
🫧
Kevin Morby
🫧
Blæst
🫧
Madrugada
🫧
ARY
🫧
Marten Hørger
🫧
Lamin
🫧
Yemi Alade
🫧
Pil
🫧
Guldimund
🫧
Kind mod Kind
🫧
Sko/Torp
🫧
La Fleur
🫧
Nicky Elisabeth
🫧
Christian Nielsen
🫧
Zar Paulo
🫧
DJ Cemetary og Poul Bones
🫧
Henri Matisse
🫧
SCHAARUP
De tijd dat die eens een leuke affiche hadden is ook wel gepasseerd. Er was een tijd dat die nog dingen afsnoepten van Roskilde.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Oké misschien ben ik dan gewoon wat geduldiger of heb meer blindelings vertrouwen er in dat het allemaal wel goed komt ofzo… geen idee :ROFLMAO:

Afsluiten met een goede noot: Ook Maifeld Derby komt binnen een klein uurtje met nieuwe namen!
Tuurlijk zit er wat frustratie bij, en zoals ik al zei, bij een goed programma ga ik er graag voor de eerste keer heen.

Ze hebben vandaag en morgen nog om hun belofte waar te maken!
 
  • Leuk
Waarderingen: noid en Timmetje

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Hebben we vorige jaren niet regelmatig geklaagd over de soms wat onnozele manier waarop namen uitlekten? Daar kan je ze nu toch echt niet van betichten 😂
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Deze line up die Australië krijgt mag integraal doorkomen naar Best Kept van mij. Niets slaat erop dat ze allemaal EU-tour gaan doen. Maar wel tof om te zien dat oa. Beach Fossils überhaupt buiten de US gaat spelen die staan al jaren heel hoog op mijn BKS-wishlist.

IMG_5877.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en noid

Gebruikers die dit onderwerp bekijken