Best Kept Secret 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Mad Cool moet ook nog zijn headliner bekend maken
Twee nog zelfs eigenlijk, althans voor BKS begrippen. Eentje van de bovenste rij, wellicht een maatje te groot voor BKS, en eentje in de rij daaronder, formaatje Lizzo - QOTSA, kan heel goed gedeeld worden met BKS afhankelijk van wie het wordt.

Ik dacht namenlijk eigenlijk dat het GnR en BMTH zouden worden, wat dan ook de laatste Graspop headliners zouden worden. Maar nu zijn er geruchten voor een arena show voor GnR in Spanje, en blijkt BMTH aardig exclusief te zijn, dus weet ik niet zeker meer. Kan nog steeds die twee worden hoor, en dan heeft BKS er niks aan, maar kan ook heel goed een Tame Impala worden ofzo…
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
147
99
Ik zie Sam Fender weinig terugkomen in dit topic. Was die op 1 of andere manier uitgesloten? Zou ik een stuk liever hebben dan Liam Gallagher, Christine and the Queens of the 1975
 
  • Leuk
Waarderingen: Broodrooster

JKOH

Playlistbediener
18 jan 2023
29
61
Wat als Mojo met Blur, Pulp en Liam Gallagher gewoon een dagje goffertpark gaat doen.....
Lijkt me best een mogelijkheid....
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Het frappante is ook gewoon dat er NUL momentum is om überhaupt namen te lossen. Meestal anticiperen organisaties daar wel op door op voorhand (zie PKP) al wat te teasen. Bij BKS krijg je het ene nietszeggende berichtje na het andere. We zitten allemaal te wachten op namen, maar ergens ook weer.. niet? Does that make sense? Indien BKS zelfs zou beginnen teasen, zou het me niet meteen benieuwd, excited maken voor een line-up drop dan wel naar de idee om naar de Beekse Bergen af te zakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz, mattman en noutd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken